Windows 10: Ik heb een probleem

Discus and support Ik heb een probleem in Windows 10 Gaming to solve the problem; Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by PandaBeer_20, Aug 2, 2020 at 8:17 AM.

1. Ik heb een probleem

Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation

:)

PandaBeer_20, Aug 2, 2020 at 8:17 AM

2. I probleem met einstalletje van een programma

ikIk wil het programma unity installeren.

Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en geeft hij problemen ik hij slaat hen wel op maar als ik hem met de legende krijg ik allemaal me l dingen

.wie kan me helpen?ik wil er graag mee aan de gsgang

LuiteBruinink, Aug 2, 2020 at 8:18 AM
  3. windows update 1903 avg probleem

hallo,

Ik heb geprobeerd om de update 1903 te installeren maar ik krijg een foutmelding (Uninstall this app now because it isn't compatible with windows 10) ik heb de laatste update's gedaan en ik heb zelf een abonnement lopen bij avg dus ik weet nie hoe ik verder
    moet , hopelijk kunnen jullie me helpen.

mvg matthew

4. Ik heb een probleem

start menu is not working properly in 1709.

ik heb een windows update gedaan en het probleem is nu opgelost .DANK U

Lucjansegers, Aug 2, 2020 at 8:18 AM
Thema:

Ik heb een probleem

Loading...
  1. Ik heb een probleem - Similar Threads - heb een probleem

2. Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hoe vind ik mijn VAIO-serienummer: How do I find my VAIO-serienumber? greetings Dinny *** Email address is removed for privacy *** https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-vind-ik-mijn-vaio-serienummer/e6242234-1f38-412d-8070-f4a361a2c011
  3. Realtek audio probleem

Realtek audio probleem: Hey I have a problem with my Realtek ALC889 HD on my windows 10, i downloaded and installed a lot of different realtek drivers but i never get the equalizer and effects no audio manager to set any options, Can anyone please help me,the audio sounds crap on my windows 10,...
  4. Ik wil een watermerk maken met VOID

in Windows 10 Network and Sharing
    Ik wil een watermerk maken met VOID: Hoe maak een extra watermerk? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-wil-een-watermerk-maken-met-void/16be0473-e8e9-41b6-b4da-445f0b1f9e81
  5. windows update 1903 avg probleem

in Windows 10 Installation and Upgrade
    windows update 1903 avg probleem: hallo, Ik heb geprobeerd om de update 1903 te installeren maar ik krijg een foutmelding (Uninstall this app now because it isn't compatible with windows 10) ik heb de laatste update's gedaan en ik heb zelf een abonnement lopen bij avg dus ik weet nie hoe ik verder moet ,...
  6. verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand

verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand: De printer samsung xpress m2026 aan mijn lenovo i7 met windows 10 1903 komt niet tot een verbinding. Op het moment dat ik nog windows 10 versie 18xx gebruikte ging alles zoals het moest. Het printen ging prima. Verder heb ik alle drives van samsung geïnstalleerd en het...
  7. Hallo ik moet een bitlocker herstel sleutel invoeren om mijn computer in te komen maar ik...

Hallo ik moet een bitlocker herstel sleutel invoeren om mijn computer in te komen maar ik...: Hallo ik moet een bitlocker herstel sleutel invoeren om mijn computer in te komen maar ik weet niet hoe dat moet https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hallo-ik-moet-een-bitlocker-herstel-sleutel/05bf8ef3-43ce-43a1-b51f-61a15fe1e05b
  8. Probleem uplo Windows 10-updateassitent

Probleem uplo Windows 10-updateassitent: Probleem upload Windows 10-updateassitent, Geeft foutcode 0x80070652. wat kan doen om de upload a fte ronden. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/probleem-uplo-windows-10-updateassitent/20153367-8c9f-426c-816b-5d75245c5e59
  9. I probleem met einstalletje van een programma

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    I probleem met einstalletje van een programma: ikIk wil het programma unity installeren. Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en geeft hij problemen ik hij slaat hen wel op maar als ik hem met de legende krijg ik allemaal me l dingen .wie kan me...
  10. heb een probleem met de backup er komt foutcode 0x8100002F op men pc en backup te staan...

heb een probleem met de backup er komt foutcode 0x8100002F op men pc en backup te staan...: heb een probleem met de backup er komt foutcode 0x8100002F op men pc en backup te staan ,,,,,,,ook men paginas springen steeds weg of dicht graag in het nederlands aub en niet te geleerd uit leggen want ben nog steeds een leek in de pc mede verhelpen thx...