Windows 10: ikke muligt at opdatere windows 11

Discus and support ikke muligt at opdatere windows 11 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Pleas help - I got this message every time I tried to update my Windows 11Venlig HilsenJan MoesbyGyvelparken 486760 RibeTlf. 24499002Mail, *** Email... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Jan Moesby, Jan 11, 2025 at 9:27 AM.

1. ikke muligt at opdatere windows 11

Pleas help - I got this message every time I tried to update my Windows 11Venlig HilsenJan MoesbyGyvelparken 486760 RibeTlf. 24499002Mail, *** Email address is removed for privacy ***

:)

2. Zadee C. Win User

Harddisk 3F0 - og ved windows update fejlkode 0x80073712

Vi bruger en oversættelsestjeneste til at hjælpe vores brugere. Undskyld grammatiske fejl.

Hvis du kan overføre lagerdrevet til en anden SATA-port, vil det være fantastisk. Jeg tror, at den sorte / blå screening er relateret til, at drevet pludselig ikke bliver opdaget.

Jeg vil også foreslå at opdatere dine bundkortdrev, såsom chipsæt, IO, sata-drivere og om muligt også din BIOS. Du bør kunne hente disse drivere fra enheds- eller bundkortproducentens websted.

3. HELPMSG 2182.

Microsoft kan ikke opdatere vigtige sikkerhedsopdateringer på min PC melder en fejlkode OX80004005

JohannesChristiansen, Jan 11, 2025 at 9:32 AM
  4. VirtuRex Win User

ikke muligt at opdatere windows 11

post here if it's not free for your phone

Thema:

ikke muligt at opdatere windows 11

Loading...
  1. ikke muligt at opdatere windows 11 - Similar Threads - ikke muligt opdatere

2. ikke muligt at opdatere windows 11

in Windows 10 Gaming
    ikke muligt at opdatere windows 11: Pleas help - I got this message every time I tried to update my Windows 11Venlig HilsenJan MoesbyGyvelparken 486760 RibeTlf. 24499002Mail, *** Email address is removed for privacy ***...
  3. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  5. Genstart virker ikke.

Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  6. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  7. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Gaming
  8. start menu virker ikke

in Windows 10 Customization
    start menu virker ikke: Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding Programmet kan ikke starte...
  9. Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).

in Windows 10 Gaming
    Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).: Hej har købt ny gamer pc. Men den kan ikke afspille lyd. Jeg har sat HDMI stikket i, men den siger stadig væk at HDMI højtalerne ikke er tilsluttet, hvad gør jeg?...
  10. min mikrofon virker ikke !!!

min mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01