Windows 10: in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...

Discus and support in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of... in User Accounts and Family Safety to solve the problem; in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address... Discussion in 'User Accounts and Family Safety' started by Harry A.J. van Zijl, Feb 20, 2023.

  1. in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...


    in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld met mijn andere *** Email address is removed for privacy ***. Maar ook die van *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld geraakt met die van Julien van Zijl. Hierdoor kunnen we niets meer wijzigen of deleten in het family account. Het resultaat is dat we minecraft, dat we hebben aangeschaft voor mijn zoontje niet kunnen gebruiken.

    :)
     
    Harry A.J. van Zijl, Feb 20, 2023
    #1
  2. G.Ilex Win User

    Which, if there are any, is the best alternative for the (useless and dangerous) built-in Win10 navigation?

    Maarten,

    Je zou kunnen kijken in de store naar bijvoorbeeld:

    MapFactor Navigator (gebruikt de openstreetmaps data)

    Sygic GPS navigation

    Er zijn in de store nog wel meer app te vinden die je zou kunnen gebruiken ipv de Kaarten/Maps app.

    Nou is de R'damse haven gebied nog steeds in ontwikkeling. De ring (A15 o.a.)En ook op de Maasvlakte(2) is nog niet in alle kaarten bijgewerkt.

    Dat heb ik zelf ook al ondervonden. (Familie in Rozenburg)

    Helaas zijn de Here Apps onder windows 10 mobile niet meer in ontwikkeling.
     
    G.Ilex, Feb 20, 2023
    #2
  3. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.

    Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .

    Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen?

    Ik kan niet met iemand praten en het formulier om de mail weer werkend te krijgen komen we niet mee verder. hij kan niet hersteld worden met de informatie die wij geven.

    Hoop dat iemand mij in stappen kan uitleggen hoe ik deze computer weer aan de praat kan krijgen .

    Weet helaas niet welk besturingssysteem erop staat maar vermoeden is windows 8.
     
    Lydia Van den Berg, Feb 20, 2023
    #3
  4. Jacquito Win User

    in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...

    Is not activated windows 10 safe?

    Hallo TribalSound,

    Onderwerp : Beperkingen bij gebruik van Windows 10 zonder te activeren

    Gebruik tijd

    Gelukkig stelt Microsoft geen limieten voor de gebruikstijd, daarom is het momenteel mogelijk om Windows 10 te gebruiken zonder onbeperkt te activeren. De systeemprestaties worden niet beïnvloed en we kunnen het gebruiken om zonder problemen te werken, op internet te surfen, multimedia-inhoud te bekijken of te spelen. Bovendien blijven we beveiligingspatches en fixes ontvangen.

    Functies niet beschikbaar of beperkt

    Als we ervoor kiezen om Windows 10 te gebruiken zonder te activeren, is het eerste wat we gaan vinden een bericht datons voortdurend eraan herinnert dat we het systeem kunnen activeren vanaf de configuratiepagina.

    Natuurlijk zullen we na een tijdje wennen aan het zien van die boodschap en het zal geen groot probleem zijn.

    Ondanks dat we het systeem met maximale prestaties kunnen gebruiken, zijn er echter bepaalde functies waar we geen toegang toe hebben, simpelweg omdat we het systeem niet hebben geactiveerd. Functies die vooral de personalisatie van het systeem beïnvloeden, zodat ze anderzijds niet belangrijk zijn voor de werking ervan, zoals:

    Ondanks dat we het systeem met maximale prestaties kunnen gebruiken, zijn er echter bepaalde functies waar we geen toegang toe hebben, simpelweg omdat we het systeem niet hebben geactiveerd.

    Functies die vooral de personalisatie van het systeem beïnvloeden,

    zodat ze anderzijds niet belangrijk zijn voor de werking ervan, zoals:

    Configuratiepagina aanpassingsopties: Het feit dat Windows 10 wordt gebruikt zonder te activeren, zorgt ervoor dat webepaalde configuratiepagina-opties ontoegankelijk vinden, vooral die met systeem aanpassing te maken hebben.

    Pas aangepaste thema's toe: Een van de manieren om onze desktop aan te passen is via thema's.

    In deze omstandigheden zal dit echter enigszins beperkt zijn. We kunnen geen aangepaste thema's toepassen.

    Wijzig de kleuren van het systeem: De eenvoudige handeling van het aanpassen van de kleuren van het systeem is niet mogelijk wanneer we Windows 10 gebruiken zonder te activeren.

    Systeemlettertypen: Net zoals we de kleuren van het systeem niet kunnen wijzigen,

    kunnen we ook geen nieuwe lettertypen wijzigen of installeren.

    Start menu configuratie: Een van de elementen die meer aanpassingsopties ondersteunen, is het menu Start, iets dat we niet kunnen doen met Windows 10 zonder te activeren.

    Wijzig de achtergrond van het vergrendelscherm: Het is ook niet mogelijk om eenvoudig de achtergrondafbeelding van het vergrendelscherm te wijzigen.

    Wijzig de achtergrond op de pagina Instellingen: Hetzelfde gebeurt als we de achtergrond willen wijzigen vanaf de pagina Instellingen. Als we het nu op bestandsniveau doen, kunnen we dat.

    Synchronisatieservices: Als we een Microsoft-account (Outlook of Hotmail) gebruiken om bestanden en instellingen tussen computers te synchroniseren, staat Windows 10 dergelijke verbindingen niet toe als het is uitgeschakeld. Daarom kunnen we Microsoft Accounts-services niet gebruiken om instellingen tussen apparaten te synchroniseren.

    Toegang tot enkele configuratie-opties van de taakbalk: Naast het Start-menu is de taakbalk een van de elementen die meer aanpassing van de gebruikers van het systeem ontvangt. Het is echter iets dat we niet kunnen doen zonder dat het systeem correct is geactiveerd.

    Bron : https://itigic.com/nl/windows-10-not-activated-limitations/

    De bovenstaande tekst is een gedeelte van het artikel op de website.

    Groeten,

    .
     
    Jacquito, Feb 20, 2023
    #4
Thema:

in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...

Loading...
  1. in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of... - Similar Threads - family zijn users

  2. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

    in Windows 10 Gaming
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  3. in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...

    in Windows 10 Gaming
    in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...: in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld met mijn andere *** Email address is removed for privacy ***. Maar ook die van ***...
  4. in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...

    in Windows 10 Software and Apps
    in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...: in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld met mijn andere *** Email address is removed for privacy ***. Maar ook die van ***...
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  7. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  8. windows apps openen niet meer

    in Windows 10 Software and Apps
    windows apps openen niet meer: ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
  9. ''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn...

    in Windows 10 Software and Apps
    ''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn...: Hi, I randomly keep on getting the above mentioned error message see subject line when trying to sync my Excel and/or Word update to my OneDrive. Sometime it works for a few hours but after restarting the same problem reoccurs. When choosing the button: aanmelden.. The...
  10. Windows Update werkt niet meer

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....