Windows 10: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

Discus and support Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Rune Isaksson, Nov 2, 2023.

  1. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...


    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?

    :)
     
    Rune Isaksson, Nov 2, 2023
    #1

  2. Winword.exe blockerad från att göra otillåtna ändringar

    Tack för svar.

    Det går att använda Word (2013) men det blir lite konstigt ibland t.ex. om jag öppnar ett dokument och gör ändringar går det inte att spara, det uppges av någon anledning vara skrivskyddat. Detta händer ibland, dock inte alltid.

    Frågan är vad WINWORD. EXE programmet är till för? Har det med Word, Office 2013 att göra? Får meddelande att det blockeras av reglerad mappåtkomst varje gång datorn startas. Känner därför tvekan vad jag skall göra.

    WINWORD hörs som det har med Word att göra och man kan få uppfattning att det innehåller uppgraderingar/ändringar i Word, men då det blockeras att göra ändringar litar/tror jag inte att det är så.

    GÖRAN
     
    GöranAnderssonLabb, Nov 2, 2023
    #2
  3. Nilpilt Win User
    Jag kan inte lämna min familj

    Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att ta bort mig, men inget av kontona fungerar. Jag har inga former av restriktioner på kontot och försöker lämna familjen för att gå med i en annan familj för att få tillgång till Microsoft 365.

    Mina filer kommer frysas imorgon och vill helst ha en lösning på detta problem så fort som möjligt

    Tack

    Knappen för att lämna finns inte på mitt konto


    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya... b91f81b0-9f55-4ca8-8f6a-37e46f57f689?upload=true.png


    Här är felet som kommer upp när en organisatör försöker ta bort mig


    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya... 18a54a0d-eeee-403e-b4fe-f745d25a85de?upload=true.png
     
    Nilpilt, Nov 2, 2023
    #3
  4. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    Problem med att få in surf och mms

    Tack för ditt svar men den appen har jag redan nedladdad. och det går inte att ändra mobiloperatör på den appen. telefonen har jag fått av en som bytt mobil och för honom funkade det men det är ju hans operatör som står där man ändrar det.
     
    Lillemor Fahlström Högberg, Nov 2, 2023
    #4
Thema:

Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

Loading...
  1. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya... - Similar Threads - Jag håller på

  2. mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...

    in Windows 10 Gaming
    mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...: hur kan jag fiksa det https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mitt-feed-s%C3%A4ger-att-den-har-avinstalerats/56dfb84a-2473-439b-81fa-58f1bb29abbb
  3. mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...

    in Windows 10 Software and Apps
    mitt feed säger att den har avinstalerats när jag Trycker på den den säger att det finns...: hur kan jag fiksa det https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mitt-feed-s%C3%A4ger-att-den-har-avinstalerats/56dfb84a-2473-439b-81fa-58f1bb29abbb
  4. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Software and Apps
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  5. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Customization
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  6. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Gaming
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  7. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Software and Apps
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  8. Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11: Processorn stöds inte ! !Men Intel Core i3-6006u finns med i listan som godkänd processor till Windows 10 21H2 ??? Vad beror det på ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-dator-uppfyller-f%C3%B6r-n%C3%A4rvarande-inte/79665a61-2abd-4fcb-a464-ea05a77e0a15
  9. Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Min dator uppfyller för närvarande inte minimikraven för att uppgradera till Windows 11: Processorn stöds inte ! !Men Intel Core i3-6006u finns med i listan som godkänd processor till Windows 10 21H2 ??? Vad beror det på ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-dator-uppfyller-f%C3%B6r-n%C3%A4rvarande-inte/79665a61-2abd-4fcb-a464-ea05a77e0a15
  10. Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?: Efter att jag har uppdaterat min dator till de nya uppdateringarna som finns på datorn kommer det upp ungefär fyra nya uppdateringar som finns tillgängliga. Jag förstår inte varför....