Windows 10: jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

Discus and support jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning? in Windows 10 Gaming to solve the problem; Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Stig Tony Aspelin1, Jan 25, 2023.

  1. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?


    Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen

    :)
     
    Stig Tony Aspelin1, Jan 25, 2023
    #1

  2. Jag har en iPad iOS 10.3 och språkteken dvs. jordgloben tillsammans med två språk ( engelska och grekiska) har, efter en ägarändring, har försvunnit . Hur får man det tillbaka?

    Jag haft en iPad iOS 10.3 som efter en ägarbyte harplötslingen den där Språkändringstecken (jordgloben) försvunnit tillsammans med engelska och den grekiska språket jag haft länge och jobbat med. Är det någon som kan tipsa något om t ex hur man kan få dem
    tillbaka?

    Modified title from: Mobile Devices / Other Windows mobile devices / Settings / Other/Unknown
     
    Constantin Karavoulias, Jan 25, 2023
    #2
  3. Min fiberrouter och min laptop får ej kontakt via WiFi.

    Jag har en åtta år gammal DELL laptop och kör Windows 10. Datorn kommunicerar med nätet via 4G och wifi. Nu har jag fått in fiber i huset. Den nya routern lirar med telefon och TV via wifi. Men ej med min dator. Det nya nätverket kommer ej upp som något alternativ. Men med Ethernetkabeln går det bra! Varför kan jag ej nå datorn via wifi? Tacksam för ev. hjälp!
     
    BengtLarsson6, Jan 25, 2023
    #3
  4. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    Windows Media Player.

    Hej! Någon som vet hur inställningar för Media Player bör vara om det inte finns med i datorn.
    Har det någon betydelse för operativsystemet om funktionen tas bort från Windows-funktioner?
    Jag har en extern sådan man använder den sällan.
    Mvh PF
     
    PerFagerli, Jan 25, 2023
    #4
Thema:

jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

Loading...
  1. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning? - Similar Threads - jag har tagit

  2. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Gaming
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  3. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Software and Apps
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  4. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    in Windows 10 Software and Apps
    jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94
  5. Jag kan inte lämna min familj

    in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  6. Jag kan inte lämna min familj

    in Windows 10 Software and Apps
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  7. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

    in Windows 10 Gaming
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  8. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

    in Windows 10 Software and Apps
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  9. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  10. Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?: how do I buy a license for Window 10, and what is yhe price https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hur-k%C3%B6per-jag-en-%C3%A4kta-license-f%C3%B6r/2f0827cf-5e13-4b82-9d91-c2f2e3de9e9d