Windows 10: Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Discus and support Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Mats-ove Agstad, Dec 9, 2024.

1. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er splitter ny og er på 2tb 1,8tb reelt lagringsplassselv etter at det er opprettet nytt volum i diskbehandling når jeg har koblet ssd til en annen pc med adapter så får jeg opp at det er masse plass men ingen ting skjer når jeg skal starrte innstallasjonen av windows 11

:)

Mats-ove Agstad, Dec 9, 2024

2. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Jeg kan ikke downloade div. app til min Lumia 820, ret ny mobil. Der kræves at jeg "konfigurer min familie" hvorfor kan jeg ikke slette dette?

Jeg har Windows Live Id m.v. Så hvad skal jeg gøre - for der står ingen steder hvordan - jeg kan slette dette krav?

Venligst B.Grove

Bente LouiseGrove, Dec 9, 2024
  3. hvorfor kan jeg ikke bruge bluetooth almindeligt til feks billede beskeder osv.

Hej jeg undres over at bluetooth fungtionen er ret dårlig i forhold til andre telefoner jeg vil gerne kunne sende ting til og billeder til mine venner via det men kan ikke og undres at den er så dårlig til det da jeg sender **** billeder med bluetooth
    funktionen. mvh.Michael schnell. Lindegårdsvej 33 5450.Otterup email:*** Email address is removed for privacy ***

michaelschnell, Dec 9, 2024
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

problemer med bluetooth på en ældre Asus ,,,,,Jeg kan ikke parre en trådløs enhed med min pc...Det billed som enheden skal poppe ind på er sort.

jeg prøver forgæves at parre min Asus med trådløse enheder, men jeg kan ikke få forbindelse fra emnet til min pc. Jeg har prøvet alt men det billede hvor jeg skal kunne se den enhed jeg vil parre, er sort. Jeg er på wifi, og bluetooth er slået til, så det er ikke der fejlen ligger. Jeg tør ikke hente en ny driver ind, før jeg har hørt hvilken en er sikker at downloade.

Bente Jensen1, Dec 9, 2024
Thema:

Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

Loading...
  1. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD - Similar Threads - Jeg får ikke

2. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Gaming
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  3. Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?

in Windows 10 Software and Apps
    Hvordan får jeg min computer til at genkende en USB enhed?: I formiddags satte jeg en USB enhed i min stationære computer Windows 10 og så videooptagelser. Efter frokost ville jeg fortsætte, men får nu beskeden "USB enhed blev ikke genkendt". Hvordan kan computeren arbejde med USB indholdet om formiddagen og nægte at kende til USB...
  4. Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD

in Windows 10 Gaming
    Jeg får ikke til å innstallere windows 11 på ny SSD: Jeg har oppgradert SSD Disken i en stasjonær hp gaming, får først ved oppstart at pcen må repareres eller gjennopprettes, starter opp fra usb med windows 11 når jeg skal starte selve prosessen med å installere windows får jeg feil at det ikke er plass på harddisken som er...
  5. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 Gaming
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  6. Får ikke lydenhten til å virke

Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  7. Får ikke lydenhten til å virke

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  8. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes

in Windows 10 Gaming
    Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl brlauncher kan ikke startes: Jeg har lige købt ny pc med win 11, nu kan jeg ikke installere min printer. Brother mfc-j6930dw. Jeg får følgende fejl Printeren har været afinstalleret med Brother`s program delinf_10630 Brlauncher kan ikke Win11 ikke udpakke. Tommy Pedersen...
  9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...