Windows 10: Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map

Discus and support Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven,... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by ellieverdiesen, Nov 24, 2022.

  1. Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map


    Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map.

    :)
     
    ellieverdiesen, Nov 24, 2022
    #1

  2. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    Nee, dat is het probleem, ik probeer iedere keer mijn hotmailadres als hoofdmail weer in te stellen, want daar hoort mijn wachtwoord bij en dat lukt niet. De laatste kreeg ik een antwoord dat het 48 uur zou duren, voordat het gewijzigd zou worden. En ik wil graag mijn gebruikte pincode weer gebruiken anders moet ik dat ook weer veranderen op mijn laptop en ik hou niet van veranderingen....
     
    karelsepetersen, Nov 24, 2022
    #2
  3. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    Ik log helemaal niet in op mijn computer, omdat het niet kan. Op de community kan ik wel inloggen met Hotmail, maar ik wil ook kunnen inloggen met mijn pincode op deze computer. Dat is het probleem, met Outlook inloggen gaat niet, omdat daar geen wachtwoord bij heb.

    Ik denk dat ik alles maar weer opnieuw moet doen, want dit werkt niet. En dan krijg ik weer het probleem op mijn laptop, daar moet dan ook weer alles worden aangepast.
     
    karelsepetersen, Nov 24, 2022
    #3
  4. kokixxx Win User

    Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map

    Windows Phone will not sync my Google contacts, error code 801901f5

    hi werkt niet op de HTC wp8s.

    De app lijkt ook niet in mijn appstore. Hoe kan ik in het bezit komen van al mijn contacten?
    Ik moet een of andere manier te kopiëren naar mijn nieuwe telefoon ...
     
    kokixxx, Nov 24, 2022
    #4
Thema:

Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map

Loading...
  1. Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map - Similar Threads - Kan map niet

  2. Error Loading Maps in Google Maps, Petal Maps and All Logo Maps

    in Windows 10 Software and Apps
    Error Loading Maps in Google Maps, Petal Maps and All Logo Maps: Zr5fd5iuiyhr5fdi7yhu45feeih7iyt34fie https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/error-loading-maps-in-google-maps-petal-maps-and/40b21d8c-409d-4b96-a0f2-d0b5dd926086
  3. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Software and Apps
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  4. Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map

    in Windows 10 Gaming
    Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map....
  5. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    in Windows 10 Software and Apps
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  6. outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen

    in Windows 10 Gaming
    outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen: Heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en Outlook 365 op geïnstalleerd. In tegenstelling tot de accountinstellingen op mijn desktop waar ik beschik over Pop-instellingen heb ik op mijn laptop Imap-instellingen. Hoe wijeig ik de instellingen op mij laptop naar...
  7. outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen

    in Windows 10 Software and Apps
    outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen: Heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en Outlook 365 op geïnstalleerd. In tegenstelling tot de accountinstellingen op mijn desktop waar ik beschik over Pop-instellingen heb ik op mijn laptop Imap-instellingen. Hoe wijeig ik de instellingen op mij laptop naar...
  8. video van laptop naar DVD

    in User Accounts and Family Safety
    video van laptop naar DVD: ik krijg steeds melding dat doel dezelfde naam heeft als bron https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/video-van-laptop-naar-dvd/57db0c63-3ade-4932-a8f9-65fb8f15e409
  9. mapping/mapped drives

    in Windows 10 Network and Sharing
    mapping/mapped drives: I have a Windows 10 Pro fully updated computer that has three folders on a second drive not the boot drive. I created three usernames/passwords on this computer and gave rights to each user for each folder. When I go to any one of the computers 8-10 on the network workgroup I...
  10. vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg

    in Windows 10 Network and Sharing
    vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg: in verkenner: vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg komt altijd irect terug alle files vermelden nu bestandsnaamextensies. wil dit weg. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/vinkje-bestandsnaamextensies-gaat-niet-weg/c6eb413b-6097-4380-9fec-3915c7e916a6"