Windows 10: locatie niet beschikbaar

Discus and support locatie niet beschikbaar in Windows 10 Customization to solve the problem; word document kan ik niet openen. locatie is niet beschikbaar c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by WobbienaJanssen, May 12, 2019.

  1. locatie niet beschikbaar


    word document kan ik niet openen.


    locatie is niet beschikbaar


    c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens opnieuw. als de locatie zich in het netwerk bevindt, zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbonden, en probeer het vervolgens opnieuw. als ook dan de locatie niet kan worden gevonden, is die mogelijk verplaatst of verwijderd.


    mijn scherm is zwart.

    elke keer als ik mijn opdracht van school wil openen komt er elke keer deze melding te staan document va word kan ik ook niet openen. er komt dan te staan word reageert niet.


    help wat moet ik nu doen

    :)
     
    WobbienaJanssen, May 12, 2019
    #1

  2. marketplace

    U **** vanaf deze locatie geen apps kopen. Wilt u weten of deze app ook beschikbaar is op uw eigen Marketplace? dit is wat ik te lezen krijg als ik een app wil downloaden via mijn marketplace werkt het ook NIET Help !!!
     
    MarcPonnet, May 12, 2019
    #2
  3. JMH3143 Win User
    BLEUTOOTH KAN GEEN VERBINDING WEL MAAR NIET BELLEN

    Please select your language from the drop down list at the bottom of the page to post your question in the language of your choice. The forum you posted in is for English only. If you do not find the desired language , support options for additional
    international locations can be found by following the link below:


    Kies uw taal uit de vervolgkeuzelijst aan de onderkant van de pagina om uw vraag te posten in de taal van uw keuze. Het forum waarin jij post is voor Engels. Als je niet boven vinden de gewenste taal, ondersteuning van opties voor extra internationale locaties
    kan





    http://support.microsoft.com/common/international.aspx
     
    JMH3143, May 12, 2019
    #3
  4. BaraNn Win User

    locatie niet beschikbaar

    Almost every day I get the BSOD.


    My wifi adapter is not an usb but pci,
    and i just bought my wifi adapter 3 weeks ago so it can't be that, because i have been getting BSOD's since december.
    I have no other USB plugged it other then my mouse and keyboard.
     
    BaraNn, May 12, 2019
    #4
Thema:

locatie niet beschikbaar

Loading...
  1. locatie niet beschikbaar - Similar Threads - locatie niet beschikbaar

  2. Google chrome opent niet

    in Windows 10 Software and Apps
    Google chrome opent niet: Hallo, ik kan google chrome niet meer openen op mijn laptop. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/google-chrome-opent-niet/54f785c7-9d7d-461a-9973-863e45a17f35
  3. pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...

    in Windows 10 Gaming
    pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?...
  4. pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...

    in Windows 10 Software and Apps
    pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?...
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  7. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  8. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  9. cortana werkt niet

    in Cortana
    cortana werkt niet: "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?...
  10. activare locatie pe win 10 pro

    in Windows 10 Customization
    activare locatie pe win 10 pro: nu pot activa locatia pe win 10 pro .ma poate ajuta cineva? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/activare-locatie-pe-win-10-pro/9bbcc5ec-a029-4f06-ad1d-1a010a08b476

Users found this page by searching for:

  1. C:\windows\system32\config\systemprofile\desktop is niet beschikbaar

    ,
  2. systemprofile desktop is niet beschikbaar

    ,
  3. C:/WINDOWS/system32/config/sytemprofile/Desktop is niet beschikbaar