Windows 10: mus og pad hakker efter opdatering

Discus and support mus og pad hakker efter opdatering in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by LeifJeppesen, Mar 15, 2020.

  1. mus og pad hakker efter opdatering


    Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang.

    :)
     
    LeifJeppesen, Mar 15, 2020
    #1
  2. Brink Win User

    Microsoft Introduces Project Mu

    Source: Introducing Project Mu - Windows Developer Blog

     
    Brink, Mar 15, 2020
    #2
  3. Brink Win User
    Microsoft Introduces Project Mu


    Source: Introducing Project Mu - Windows Developer Blog

    Tweet



    — Twitter API (@user) View on Twiiter
     
    Brink, Mar 15, 2020
    #3
  4. mus og pad hakker efter opdatering

    Number pad that comes with Sculpt wireless keyboard.

    Hi,

    This problem may occur due to an outdated or corrupted device driver. For us to provide the best resolution possible, we'll be needing additional information:

    • Is the number pad device visible on Device Manager?
    • Is the wireless keyboard working on your computer?

    Meanwhile, we suggest following the troubleshooting steps provided on this
    article
    . It contains information and basic troubleshooting steps regarding keyboard problems in Windows.

    We're looking forward to your reply.
     
    Gerard Qui, Mar 15, 2020
    #4
Thema:

mus og pad hakker efter opdatering

Loading...
  1. mus og pad hakker efter opdatering - Similar Threads - mus pad hakker

  2. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

    in Windows 10 Gaming
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  3. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

    in Windows 10 Software and Apps
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  4. Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Har tastatur og mus der kræver pinkode - men den genereres ikke - de er testet på anden PC...: Kære samfund.Har et fantastisk tastatur. Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth 1002 og tilsvarende mus 1001 med tilhørende tranc. Det har fungeret perfekt indtil - en afbrydelse - og herefter skulle det parres igen.MEN efterfølgende har musen krævet pin kode - har aldrig...
  5. Opdatering .

    in Windows 10 Gaming
    Opdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive...
  6. Opdatering .

    in Windows 10 Software and Apps
    Opdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive...
  7. Opdatering .

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Opdatering .: Jeg kan ikke downloade en Windows opdatering jeg får denne besked.: 2021-10 Samlet opdatering til Windows 10 Version 21H1 til x64-baserede systemer KB5006670og yderligere denne her.: Ventende download Der er tilgængelige opdateringer, men de er for store til at blive...
  8. change in MS opdate procedure?

    in Windows 10 Updates and Activation
    change in MS opdate procedure?: I have a dual boot with two W10 systems. All updates, including the 1903 version, were easily performed at both systems independently. However, updating now one system to 1909 seems to prevent this update to the other system. Message: your device recently got the latest...
  9. Driver til mus

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Driver til mus: Hej håber virkelig i kan hjælpe. Sidder med en computer (windows 10) som har en driver der ikke fungere med den tochpad der er i computeren, så jeg hentede en ny, og alt virker som det skal. Problemet er så bare at hver gang computeren opdatere vil den hente den driver som...
  10. Device not ready to opdate to 1903

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Device not ready to opdate to 1903: Got this message: [img] Updated (or better tried to update) to 1903 (from 1809), but when i landed in the update setting, i got the same message (desktop, not laptop in my case). Wondering what prevented the update, i first pressed the "learn more" button hoping that it...