Windows 10: No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver

Discus and support No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Hola voy a ir directo al grano , compre unos auriculares hyperx cloud revolver y tengo un problema con el microfono, no me funciona en windows 10, lo... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by Eliseo MaleplateMaleplate, Feb 2, 2019.

  1. No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver


    Hola voy a ir directo al grano , compre unos auriculares hyperx cloud revolver y tengo un problema con el microfono, no me funciona en windows 10, lo probe en otras comutadoras, dispositivos y anda perfectamente...

    :)
     
    Eliseo MaleplateMaleplate, Feb 2, 2019
    #1
  2. Chino Win User

    HyperX Releases Cloud Revolver Gunmetal

    HyperX, the gaming division of Kingston Technology Company, Inc., today announced the addition of HyperX Cloud Revolver Gunmetal gaming headset to its Cloud Revolver family. Featuring the same award-winning sound, comfort and durability inherent in Cloud Revolver, the new gunmetal edition offers the immersive audio profiles engineered in the Cloud Revolver family, creating a larger sound stage for FPS and open-environment gameplay, as well as concert hall-like audio experience when listening to music.

    HyperX Cloud Revolver Gunmetal uses 50mm drivers that directs sound into the ear for precise audio positioning and a clean, crisp sound with enhanced bass. The headset is versatile with its detachable noise-canceling microphone that is certified by TeamSpeak and Discord. The headset is designed to deliver ultimate comfort during long hours of gameplay with HyperX signature memory foam and premium leatherette on the ear cups and head band.

    No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver 5WQ3HxvV9kaOk4q6_thm.jpg

    No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver NTysinaWMMp15Z3q_thm.jpg

    No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver mWHiSNsryS6rOrMK_thm.jpg


    "The Cloud Revolver is known for giving an advantage during FPS gameplay due to its incredible studio-grade sound stage. The drivers are tuned for players to identify footsteps and gunshots quickly and more accurately than the competition," said Tyler Needles, audio business manager, HyperX. "The Cloud Revolver recently won PC Gamer's "Headset of the Year" award, and we are thrilled to offer a new gunmetal model option featuring a premium matte finish and comfortable design to gamers all around the world."

    HyperX Cloud Revolver Gunmetal is compatible with PC, PS4, PS4 Pro, Xbox One, Xbox One S, Mac, Mobile, Nintendo Switch, and other virtual reality systems with 3.5mm ports. The headset is backed by a two-year warranty.

    Availability
    Cloud Revolver is now available through HyperX's network of retail and e-tail outlets for $119.99 MSRP. For more information on Cloud Revolver Gunmetal and global availability, please visit the Cloud Revolver webpage.

    Features
    • Studio-grade sound stage
    • Signature HyperX memory foam with premium leatherette
    • Durable steel frame
    • Detachable noise-cancellation microphone
    • Directional 50mm drivers
    • Multi-platform compatibility
    Headphone
    • Driver: Dynamic, 50mm with neodymium magnets
    • Type: Circumaural, Closed back
    • Frequency response: 12Hz-28,000 Hz
    • Impedance: 30 Ω
    • Sound pressure level: 104.5dBSPL/mW at 1kHz
    • T.H.D.: < 2%
    • Input power: Rated 30mW, Maximum 500mW
    • Weight: 360g
    • Weight w/ mic and cable: 376g
    • Cable length and type: Headset (1m) + Audio Control Box (2m)
    • Connection: Headset - 3.5mm plug (4 pole) + Audio Control Box - 3.5mm stereo and mic plugs
    Microphone
    • Element: Electret condenser microphone
    • Polar pattern: Uni-directional, Noise-canceling
    • Frequency response: 50Hz-18,000 Hz
    • Sensitivity: -40dBV (0dB=1V/Pa,1kHz)
     
    Chino, Feb 2, 2019
    #2
  3. No funciona el sonido de mi netbook

    El sonido de mi netbook no funciona. tiene una cruz roja arriba y tampoco anda enchufando algun auricular
     
    SantiMonaco04, Feb 2, 2019
    #3
  4. Inle Win User

    No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver

    HyperX Cloud Revolver S

    The HyperX Cloud Revolver S is the most expensive headset this renowned manufacturer has to offer. Its feature list is strong, promising excellent build quality, class-leading sound performance, and Dolby Headset 7.1 Surround Sound, but expectations are very high as well. Does it have what it takes to justify its £140/$150/€170 price point?

    Show full review
     
    Inle, Feb 2, 2019
    #4
Thema:

No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver

Loading...
  1. No me funciona el microfono del Auricular Hyperx Cloud Revolver - Similar Threads - funciona microfono del

  2. Funciona horrible el micrófono de mi auricular inalámbrico

    in Windows 10 Gaming
    Funciona horrible el micrófono de mi auricular inalámbrico: Cuando uso mis auriculares el audio que sale es perfecto, mi problema es con el micrófono. Se escucha una interferencia horrible y a pesar de actualizar los drivers no se va la falla. No son los auriculares por que lo eh probado en otro y tengo el mismo problema. Tengo un...
  3. Funciona horrible el micrófono de mi auricular inalámbrico

    in Windows 10 Software and Apps
    Funciona horrible el micrófono de mi auricular inalámbrico: Cuando uso mis auriculares el audio que sale es perfecto, mi problema es con el micrófono. Se escucha una interferencia horrible y a pesar de actualizar los drivers no se va la falla. No son los auriculares por que lo eh probado en otro y tengo el mismo problema. Tengo un...
  4. Funciona horrible el micrófono de mi auricular inalámbrico

    in Windows 10 Customization
    Funciona horrible el micrófono de mi auricular inalámbrico: Cuando uso mis auriculares el audio que sale es perfecto, mi problema es con el micrófono. Se escucha una interferencia horrible y a pesar de actualizar los drivers no se va la falla. No son los auriculares por que lo eh probado en otro y tengo el mismo problema. Tengo un...
  5. EL DVD NO FUNCIONA

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    EL DVD NO FUNCIONA: EL DVD NO LO MUESTRA NI FUNCIONA. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/el-dvd-no-funciona/ae8a6d55-96b0-4c00-a443-11e77d5bf608
  6. Microfono condensador BM-800 no me funciona en windows 10

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Microfono condensador BM-800 no me funciona en windows 10: Tengo un microfono condensador BM-800 y una targ. de sonido usb al momento de conectarlo a mi pc windows 10 al momento de grabr me grab un ruido de estatica muy molesto.. como un chillido...
  7. Microfono condensador BM-800 no me funciona en windows 10

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Microfono condensador BM-800 no me funciona en windows 10: Tengo un microfono condensador BM-800 y una targ. de sonido usb (3D Sound) al momento de conectarlo a mi pc windows 10 al momento de grabar me graba un ruido de estatica muy molesto.. como un chillido...
  8. Microfono condensador BM-800 no me funciona en window 10

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Microfono condensador BM-800 no me funciona en window 10: Tengo un microfono condensador BM-800 y una targeta de sonido usb al momento de conectarlo a mi pc window 10 al momento de grabar me graba un ruido de estatica muy molesto.. como un chillido...
  9. No funciona el microfono

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    No funciona el microfono: El Micrófono en mi Equipo no funciona intente probar con Cortana y no obtuve resultados. No veo que aparece el icono del micrófono en el area de Propiedades de dispositivos de sonido y audio. Necesito de su ayuda, de antemano Gracias...
  10. No funciona el microfono

    in Windows 10 Customization
    No funciona el microfono: quería hablar con unos amigos en Skype y resulta que ninguno de ellos me escucha...y eso el el notebook contiene micrófono...entonces me compre unos audífonos con micrófono y tampoco me escuchaban..¿que debo hacer?...