Windows 10: oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

Discus and support oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable in Windows 10 Gaming to solve the problem; 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by JensE.Andresen, Mar 13, 2025.

1. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

:)

JensE.Andresen, Mar 13, 2025

2. Stifinder virker ikke korrekt efter sidste opdatering

Efter sidste opdatering;

2023-09 Cumulative Update Preview for Windows 11 Version 22H2 for x64-based Systems (KB5030310)

Nu virker 'Home'-mappen ukorrekt. Der er kun to alternativer for mappevisning: 'Tiles' og 'Content'.

Desuden er 'Ribbon' nu permanent synlig i alle mapper. Og med elementer på dansk selvom engelsk er valgt som 'windows display language'.

Jeg har prøvet:

At afinstallere opdateringer. Det hjalp ikke.

At 'reset windows'. Det hjalp heller ikke.

Der må være andre med samme problem. Er der et bud på en løsning?

Henrik Viftrup, Mar 13, 2025
  3. Min nye lumia 820 kan ikke få APP,s Da jeg hele tiden skal "konfigurer min familie" Hjælp mig med at SLETTE den familie. Jeg har ingen børn !!!!!

Selvom jeg har kontroleret mine data i Microsoft-konto OG der ingen fejl er, kan jeg stadig ikke stppe jeres krav om " at konfigure min familie" på min lumia-825. ?

Jeg er omkr. 70 år, så det virker iriterende!- HVAD GØR JEG GALT ?

venligst L: *** Email address is removed for privacy *** og
    L: *** Email address is removed for privacy ***

Bente Louise Grove, Mar 13, 2025
  4. Leni123 Win User

oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

Skyve funksjonen virker ikke

Bildet er for langt til høyre, ser ikke høyre kant av bildet og skjuler lukkefunksjon (rød x). Jeg klarer ikke skyve bildet mot venstre ved å dra kanten på bildet slik at pilene vises, trykke på shift og bevege musa mot venstre. Hvordan få det til å virke?

Leni123, Mar 13, 2025
Thema:

oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

Loading...
  1. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable - Similar Threads - oflinefiler synchronisering virker

2. oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable

in Windows 10 Software and Apps
    oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable: 2025-03 Samlet opdatering til Windows 11 Version 24H2 til x64-baserede systemer KB5053598 efter opdateringen oflinefiler synchronisering virker stadig ikke selvom netværksdrevet er synligt og acceable...
  3. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Gaming
    funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  4. funksjonstastene og talltastene er byttet

funksjonstastene og talltastene er byttet: Jeg har et 70 % tastatur. Og jeg tror jeg klarte å trykke på noen knapper i går. Og i dag da jeg startet opp datamaskinen, fant jeg ut at funksjonstastene og talltastene mine er byttet. Er det noen som vet løsningen på dette?...
  5. funksjonstastene og talltastene er byttet

in Windows 10 Drivers and Hardware
  6. Genstart virker ikke.

Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  7. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  8. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Gaming
  9. start menu virker ikke

in Windows 10 Customization
    start menu virker ikke: Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding Programmet kan ikke starte...
  10. min mikrofon virker ikke !!!

min mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01