Windows 10: Oude "Herstelpartitie" verwijderen?

Discus and support Oude "Herstelpartitie" verwijderen? in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Hoi, Ik heb meerdere schijven waarvan schijf C: mijn primaire schijf is M.2. Hierop heb ik windows 10 geïnstalleerd. Voordat ik mijn schijf C: had... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Lukas123, May 12, 2020.

  1. Lukas123 Win User

    Oude "Herstelpartitie" verwijderen?


    Hoi,


    Ik heb meerdere schijven waarvan schijf C: mijn primaire schijf is M.2. Hierop heb ik windows 10 geïnstalleerd.

    Voordat ik mijn schijf C: had aangeschaft stond mijn windows 10 op schijf D:

    Schijf D: is een SSD die ik leeg heb gemaakt want ik wil hier linux op installeren.

    Nu zag ik dat er nog "Herstelpartitie's" en een "EFI-systeempartitie" op mijn D: schijf staan.

    Deze lijken mij overbodig, aangezien ik deze partities nu ook heb op mijn primaire C: schijf.

    Echter kan ik deze partities niet verwijderen in "schijfbeheer".


    Weet iemand of ik deze partities kan verwijderen en zo ja, hoe? Oude "Herstelpartitie" verwijderen? 18a67ddf-8232-401c-8a14-d7f57393b2ad?upload=true.png

    :)
     
    Lukas123, May 12, 2020
    #1

  2. Bluetooth Peripheral Device installation failure

    i did check that thread earlier. Tho I have broadcom BTooth but the link suggested in the thread took me to bdcom software update download which is not supported since the bundle pack supplied by HP. it will be a great help to find oud any direct down
    load page for the driver (if any).

    Also I listed another of my peob related to the pc suite and software update. i am unable to get the software updater installed correctly. did try pcsuite uninstaller pack as well with no luck.

    please help
     
    rajatsarkar, May 12, 2020
    #2
  3. Kan language packs niet verwijderen uit Windows 10

    Ik heb een Engelstalige versie van Windows 10 Home, met enkel de locale instellingen zoals decimaalteken e.d. op Nederlands - de systeemtaal, het toetsenbord, etc. zijn dus US English International (de setting Windows Display Language staat op English
    United States). Alles werkte prima totdat recent cumulative update KB4103721 werd geïnstalleerd en ook nu geeft het systeem geen problemen. Daarbij zijn wel ongevraagd de language packs United Kingdom English en Canada English erbij gekomen, incl. de (op mijn
    SDD) ruimteverslindende spraakmodules (en ik gebruik Cortana ook helemaal niet). Ik kan deze packs echter niet verwijderen via Settings > Time & Language > Region & Language: ze zijn daar wel zichtbaar, maar de knop Remove is greyed-out. Het alternatief, handmatig
    verwijderen via een Command-box (met Admin-rechten) waarin ik het commando "lkpsetup.exe /U" uitvoer voor beide packs, levert ook geen resultaat op. De beide ongewenste talen staan ook nergens genoemd onder Administrative Language Settings > Copy Settings,
    dus daardoor kan de verwijdering ook niet worden tegengehouden. Iemand een idee hoe ik deze 'rommel' van mijn systeem af kan krijgen?
     
    JohnCornelissenNl, May 12, 2020
    #3
  4. Oude "Herstelpartitie" verwijderen?

    Kan language packs niet verwijderen uit Windows 10

    Beste Dave,

    Dank voor je reactie. Ik twijfelde een beetje over de bruikbaarheid, omdat je eindigt met: "nadat ... **** u vervolgens andere gewenste talen toevoegen", terwijl het probleem nou juist is dat ik twee onlangs door Windows Update toegevoegde maar ongewenste
    talen wil (maar niet kan) VERWIJDEREN. Ik heb inmiddels echter de vergelijkbare tip van de andere poster hieronder uitgevoerd en het probleem is helemaal verholpen! Oude "Herstelpartitie" verwijderen? :)
     
    JohnCornelissenNl, May 12, 2020
    #4
Thema:

Oude "Herstelpartitie" verwijderen?

Loading...
  1. Oude "Herstelpartitie" verwijderen? - Similar Threads - Oude Herstelpartitie verwijderen

  2. kan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en...

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    kan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en...: kan ik windows programma voor het verwijderen voor schadelijke software voor x64 systemen v5,89 uit 2021 veilig verwijderen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kan-ik-windows-programma-voor-het-verwijderen-van/1618ec5f-d95c-43d6-b3cb-f14ff6bcfe2e
  3. Hoe Installatiefout - 0x80070103 te verwijderen?

    in Windows 10 Gaming
    Hoe Installatiefout - 0x80070103 te verwijderen?: Bij Windows update blijven steeds dezelfde bestanden staan met Installatiefout - 0x80070103 Hoe kunnen we die verwijderen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-installatiefout-0x80070103-te-verwijderen/bb3667bf-a46e-4a59-936a-98b8d969d7cc
  4. Hoe Installatiefout - 0x80070103 te verwijderen?

    in Windows 10 Software and Apps
    Hoe Installatiefout - 0x80070103 te verwijderen?: Bij Windows update blijven steeds dezelfde bestanden staan met Installatiefout - 0x80070103 Hoe kunnen we die verwijderen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hoe-installatiefout-0x80070103-te-verwijderen/bb3667bf-a46e-4a59-936a-98b8d969d7cc
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  7. Herstelpartitie verplaatsen

    in Windows 10 Gaming
    Herstelpartitie verplaatsen: Hoe verplaats ik de herstelpartitie zodat ik de de twee andere partities kan samenvoegen.Nu staat de herstelpartitie in het midden. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/herstelpartitie-verplaatsen/c672ab7a-a2db-45ca-a46b-af07b25cdaf9
  8. Herstelpartitie verplaatsen

    in Windows 10 Software and Apps
    Herstelpartitie verplaatsen: Hoe verplaats ik de herstelpartitie zodat ik de de twee andere partities kan samenvoegen.Nu staat de herstelpartitie in het midden. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/herstelpartitie-verplaatsen/c672ab7a-a2db-45ca-a46b-af07b25cdaf9
  9. Herstelpartitie verplaatsen

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Herstelpartitie verplaatsen: Hoe verplaats ik de herstelpartitie zodat ik de de twee andere partities kan samenvoegen.Nu staat de herstelpartitie in het midden. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/herstelpartitie-verplaatsen/c672ab7a-a2db-45ca-a46b-af07b25cdaf9