Windows 10: P*la mea de eroare

Discus and support P*la mea de eroare in Windows 10 Updates and Activation to solve the problem; Buna ziua, va rog sa rezolvati mizeria asta de "Your license will expire soon". Am windows-ul cumparat asa ca dece Dumnezeul lui ma spameaza cu eroarea... Discussion in 'Windows 10 Updates and Activation' started by Mama mare, Jul 25, 2020.

  1. Mama mare Win User

    P*la mea de eroare


    Buna ziua, va rog sa rezolvati mizeria asta de "Your license will expire soon". Am windows-ul cumparat asa ca dece Dumnezeul lui ma spameaza cu eroarea aia in timpul meciurilor. Asta-i ceva de genul "cumpara windows-ul in mortii tai, mi se rupe ca ai treaba, cumpara-l acum".

    :)
     
    Mama mare, Jul 25, 2020
    #1

  2. Eroare instalare aplicatii

    Salut,

    Am instalat Windows 10 si din Magazin am vrut sa actualizez aplicatiile si sa descarc alte aplicatii. Primesc urmatorul mesaj de eroare: Ceva nu a mers bine. Codul de eroare este 0x80010108 in caz ca aveti nevoie de el.

    Ce pot sa fac pentru a putea instala aplicatiile?

    Multumesc,
     
    CiprianPetrache, Jul 25, 2020
    #2
  3. 0x803F7001 cod eroare

    am un w10 pro trial care nu pot sa-l dezinstalez ca sa pot instala w 10 home cumparat si cu serial number.

    apare 0x803F7001 cod eroare si ma obliga sa cumpar trialul

    Cum sa scap de trial si să instalez w 10 home pe care l-am cumpărat
     
    elenamunteanu, Jul 25, 2020
    #3
  4. P*la mea de eroare

    Eroare de compatibilitate la driverele NVIDIA GeForce

    Bună ziua! Mă confrunt cu o problemă atunci când încerc să actualizez driverele pentru placa video în aplicația GeForce Experience. Se descarcă ultima versiune compatibilă cu placa video, apăs pe 'Custom Instalation' iar, după ce aștept aproximativ
    10 minute îmi arată o eroare ' This NVIDIA graphics driver is not compatible with this version
    of Windows. '. Am Windows 10 Pro, versiunea 1903. Ce ar trebui să fac?
     
    Răzvan Bocîrnea, Jul 25, 2020
    #4
Thema:

P*la mea de eroare

Loading...
  1. P*la mea de eroare - Similar Threads - P*la mea eroare

  2. Ayuda no tengo la contraseña de la cuenta

    in Windows 10 Gaming
    Ayuda no tengo la contraseña de la cuenta: Ayuda mi equipo sufrió un pantallazo azul y me pide la contraseña de la cuenta, no tengo la contraseña ahora y tampoco una USB que me ayude a iniciar reparación de terceros...
  3. No me aparece la opción de la configuración de proxys

    in Windows 10 Gaming
    No me aparece la opción de la configuración de proxys: Estoy tratando de configurar un proxy en mi PC, anteriormente si me aparecia la opción cuando entraba a la siguiente ruta Settings - Networks & Internet - proxy setting.Ahora que quiero volver a entrar a esa ruta no me aparece la opción de Proxy settings¿Como puedo reactivar...
  4. No me aparece la opción de la configuración de proxys

    in Windows 10 Software and Apps
    No me aparece la opción de la configuración de proxys: Estoy tratando de configurar un proxy en mi PC, anteriormente si me aparecia la opción cuando entraba a la siguiente ruta Settings - Networks & Internet - proxy setting.Ahora que quiero volver a entrar a esa ruta no me aparece la opción de Proxy settings¿Como puedo reactivar...
  5. No me aparece la opción de la configuración de proxys

    in Windows 10 Customization
    No me aparece la opción de la configuración de proxys: Estoy tratando de configurar un proxy en mi PC, anteriormente si me aparecia la opción cuando entraba a la siguiente ruta Settings - Networks & Internet - proxy setting.Ahora que quiero volver a entrar a esa ruta no me aparece la opción de Proxy settings¿Como puedo reactivar...
  6. error en la inicialización de la inscripción de certificados de scep

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    error en la inicialización de la inscripción de certificados de scep: Hola.Tengo un problema que se me cuelga el ordenador. Cada vez mas frecuentemente.En Visor de eventos me sale el siguiente error:No se como solucionarlo y veo que a mucha gente poseedora de un AMD le pasa y no saben como solucionarlo.No he realizado ningun cambio de...
  7. No aparece la opción de cambiar la recomendación de Windows de las aplicaciones

    in Windows 10 Gaming
    No aparece la opción de cambiar la recomendación de Windows de las aplicaciones: La computadora fue prendida recién hoy es nueva y tanto antes como después de las actualizaciones no me figura la opción para poder elegir donde descargar las aplicaciones. Ahora por defecto se encuentra solo en "recomendado por Microsoft", por lo que no me permite descargar...
  8. No aparece la opción de cambiar la recomendación de Windows de las aplicaciones

    in Windows 10 Software and Apps
    No aparece la opción de cambiar la recomendación de Windows de las aplicaciones: La computadora fue prendida recién hoy es nueva y tanto antes como después de las actualizaciones no me figura la opción para poder elegir donde descargar las aplicaciones. Ahora por defecto se encuentra solo en "recomendado por Microsoft", por lo que no me permite descargar...
  9. Pula mea de eroare

    in Windows 10 Updates and Activation
    Pula mea de eroare: Buna ziua, va rog sa rezolvati mizeria asta de "Your license will expire soon". Am windows-ul cumparat asa ca dece Dumnezeul lui ma spameaza cu eroarea aia in timpul meciurilor. Asta-i ceva de genul "cumpara windows-ul in mortii tai, mi se rupe ca ai treaba, cumpara-l acum"....
  10. Eroare de compatibilitate la driverele NVIDIA GeForce

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Eroare de compatibilitate la driverele NVIDIA GeForce: Bună ziua! Mă confrunt cu o problemă atunci când încerc să actualizez driverele pentru placa video în aplicația GeForce Experience. Se descarcă ultima versiune compatibilă cu placa video, apăs pe 'Custom Instalation' iar, după ce aștept aproximativ 10 minute îmi arată o...