Windows 10: Päivityksien jälkeen samsungilla otetut JPG kuvat

Discus and support Päivityksien jälkeen samsungilla otetut JPG kuvat in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Päivityksen jälkeen samsungilla otetut valokuvat jpg muodossa ei voi muokata ja tallentaa ?... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by LassiHinkkanen, Jun 8, 2020.

  1. Päivityksien jälkeen samsungilla otetut JPG kuvat


    Päivityksen jälkeen samsungilla otetut valokuvat jpg muodossa ei voi muokata ja tallentaa ?

    :)
     
    LassiHinkkanen, Jun 8, 2020
    #1
  2. MJ28 Win User

    näytönsäästäjä

    Mulla on kuvista tehty näytönsäästäjä, joka toimii muuten hyvin mutta se pyöräyttää kansiossa olevat kuvat kerran läpi ja menee sen jälkeen mustaksi ja tulee teksi "näytönsäästäjä ei voi toistaa enää kuvia." Koitin etsiä mutta tulee vain näytönsäästäjän
    asetukset, josta ei ongelmaan löydy ratkaisua. Miten saan kuvat pyörimään ympäri?
     
    MJ28, Jun 8, 2020
    #2
  3. Lumia 930 ongelmat päivityksen 21.11.2017 jälkeen

    Puhelimeni Lumia 930 sai päivityksen tiistaina 21.11.2017. Päivityksen jälkeen lakkasi toimimasta aika monta kuvaketta, mm. Nordea pankki, Nordea tunnuslukusovellus, suomi txt tv, nämä nyt ainakin. Tulee ilmoitus "Sovellusta Mobiilipankkia ei voida avata.
    Kaupassa voi olla saatavilla päivitys."

    Osaako joku neuvoa miten saan nuo toimimattomat kuvakkeet taas henkiin. Pankin toiminta olis ihan tarpeellinen.

    Pitäskö poistaa vanha apps ja hakea uusi kaupasta. Tätä olen miettinyt kokeiltavaksi. Mutta jos joku on ehtinyt kokeilla jo.

    [Moved from: English]
     
    Esa M. Kotka, Jun 8, 2020
    #3
  4. Mikael_NI Win User

    Päivityksien jälkeen samsungilla otetut JPG kuvat

    Microsoft Solitaire Collection

    Moi Esko.

    Vastaan Suomeksi, toivottavasti ei haittaa, että vastaan Suomeksi.

    Voit korjata ohjelman Ohjauspaneelissa.


    • Kirjoita hakukenttään ohjauspaneeli ja valitse Ohjauspaneeli.

    • Valitse Ohjelmat > Ohjelmat ja toiminnot ja valitse sitten ohjelma.

      • Voit korjata ohjelman valitsemalla Korjaa, tai jos vaihtoehto ei ole käytettävissä, valitse Muuta.

    • Noudata näytöllä näkyviä ohjeita.

    Kannattaa kokeilla, jos ylläoleva toimisi.

    Oletko tarkistanut onko Solitaireen päivityksiä?

    Kokeilisin noita ja tarkistaisin toimiiko peli tämän jälkeen.

    Toivottavasti asia korjaantui. Ilmoittele jos ilmenee muita ongelmia.

    Kiitos ja hauskaa Juhannusta.

    - Mikael
     
    Mikael_NI, Jun 8, 2020
    #4
Thema:

Päivityksien jälkeen samsungilla otetut JPG kuvat

Loading...
  1. Päivityksien jälkeen samsungilla otetut JPG kuvat - Similar Threads - Päivityksien jälkeen samsungilla

  2. Windows lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen.

    in Windows 10 Gaming
    Windows lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen.: Hei! Minun windows 10 pro lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen. Minulta hajosi entinen emolevy joten vaihdoin toisen emolevyn niin heti sen jälkeen tuli ilmoitus että "siirry asetuksiin ja aktivoi windows". Olen yrittänyt tehdä vianmääritystä mutta se ei löydä...
  3. Windows lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen.

    in Windows 10 Software and Apps
    Windows lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen.: Hei! Minun windows 10 pro lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen. Minulta hajosi entinen emolevy joten vaihdoin toisen emolevyn niin heti sen jälkeen tuli ilmoitus että "siirry asetuksiin ja aktivoi windows". Olen yrittänyt tehdä vianmääritystä mutta se ei löydä...
  4. Windows lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen.

    in Windows 10 Updates and Activation
    Windows lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen.: Hei! Minun windows 10 pro lopetti aktivoinnin emolevyn vaihdon jälkeen. Minulta hajosi entinen emolevy joten vaihdoin toisen emolevyn niin heti sen jälkeen tuli ilmoitus että "siirry asetuksiin ja aktivoi windows". Olen yrittänyt tehdä vianmääritystä mutta se ei löydä...
  5. jpg files

    in Windows 10 Network and Sharing
    jpg files: I have some pictures that will not open due to jpg file, no instruction is complete enough to fix the problem https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jpg-files/f9f080be-6835-4841-8ca6-d4fc33edf4ee
  6. JPG

    in Windows 10 Network and Sharing
    JPG: I scanned a photo and it is now png. I must change it to JPG to share it. How do I do this? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jpg/f14ad49b-e0df-4377-85e1-5a972a56dd88
  7. JPG Files

    in Windows 10 Network and Sharing
    JPG Files: On my external hard drive some of the files have changed from JPEG to JPG. I did not do this change. I currently use Windows Photos to view my pictures however it does not open up the JPG files even though according to Microsoft it should. I have tried other programs as...
  8. Fotos jpg

    in Windows 10 Software and Apps
    Fotos jpg: No puedo ver las fotos archivadas en mi notebook https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fotos-jpg/c1990391-7fae-4ddd-8b1e-504fb4cffe0f
  9. .JPG not supported?

    in Windows 10 Network and Sharing
    .JPG not supported?: I recently received a bunch of Photos from my friend over Google Drive to avoid compression issues, while some of them will load and are preview-able, a large number of them "aren't supported" supported by google drive. All the images are .JPG files of similar size. I tried...
  10. Converting to JPG

    in Windows 10 Support
    Converting to JPG: I have inserted a picture into Word that I would like to convert to JPG but not sure if this is possible? Any ideas would be very welcome please. Thanks 61191