Windows 10: PDF fil går ikke å skrive ut -

Discus and support PDF fil går ikke å skrive ut - in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Når jeg skal skrive ut PDF fil så fungerer det ikke. Jeg får følgende feilmelding. Det har oppstått et uventet konfigurasjonsproblem i skriveren.... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by Knut MagneLarsen, May 9, 2019.

  1. PDF fil går ikke å skrive ut -


    Når jeg skal skrive ut PDF fil så fungerer det ikke. Jeg får følgende feilmelding.



    Det har oppstått et uventet konfigurasjonsproblem i skriveren. 0x8007007e

    :)
     
    Knut MagneLarsen, May 9, 2019
    #1

  2. Best free PDF software?

    I use:
    • UnityPDF to merge/split PDFs and to insert/extract pages
    • doPDF to create PDFs from any program that is capable of printing
    • Foxit Reader to view PDFs and to type in them
     
    Static~Charge, May 9, 2019
    #2
  3. Anna Bon Win User
    PDF

    Hello,

    Regarding your PDF documents, the location will be based on where you saved the files. For your second inquiry, your documents can be converted to a PDF. If the original file is from Office Word, we suggest that you follow the steps below:


    • In Word, select File > Save As.

    • Select where you want to save the file.

    • Type a new File name if you want.

    • For Save as type, select PDF.

    • For Optimize for, select an option: Standard or
      Minimum Size.

    • Select Open File After Publishing, if you want to open the file after you save it as a PDF. This is selected by default.

    • Select Save.
    If the steps provided is not working, please get back to us with the exact version of your Office Word.

    Let us know the result of the suggested steps.

    Thank you.
     
    Anna Bon, May 9, 2019
    #3
  4. PDF fil går ikke å skrive ut -

    Searching in PDF?

    Hey guys, I need to look up a large list of data from a PDF file, basically just to check if each entry of the list is in the pdf. Is there some way to do this without having to check one by one?
     
    ebolamonkey3, May 9, 2019
    #4
Thema:

PDF fil går ikke å skrive ut -

Loading...
  1. PDF fil går ikke å skrive ut - - Similar Threads - PDF fil går

  2. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

    in Windows Hello & Lockscreen
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  3. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

    in Windows 10 Gaming
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  4. Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.

    in Windows 10 Software and Apps
    Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.: Når jeg prøver å logge på min PC med Windows 10, får jeg følgende melding.Noe skjedde og PIN-koden er ikke tilgjengelig. Klikk for å konfigurere PIN-koden på nytt.Konfigurer PIN-koden min...
  5. Får ikke lydenhten til å virke

    in Windows 10 Gaming
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  6. Får ikke lydenhten til å virke

    in Windows 10 Software and Apps
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  7. Får ikke lydenhten til å virke

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  8. Fils miaaing

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Fils miaaing: Having problems with getting "memory can't be written" messages. Come in batch of 3's. I can run programs on desktop but I cannot download, open settings, use "start" button, run task manager, etc. I think problem started with latest update. Thought I might try it again to...
  9. systemconfig fil mangler

    in Windows 10 Customization
    systemconfig fil mangler: systemconfig filr finner ikke ??? hvordan kan finne det ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/systemconfig-fil-mangler/4627cf27-3d51-4234-b0e1-d2d48a37d33e
  10. delete fil on Explorer

    in Windows 10 Network and Sharing
    delete fil on Explorer: How do you delete a file on File Explorer? Dave, thanks. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/delete-fil-on-explorer/f284e983-d814-4b32-b672-86c9537678cf"

Users found this page by searching for:

  1. konfigurasjonsproblem i skriver