Windows 10: Problema con Windows 10, version 1903

Discus and support Problema con Windows 10, version 1903 in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Tengo instalado Windows 10, version 1903. Estoy tratando de instalar un Driver de lector de huellas digitales de Intel, pero me sale el mensaje:... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by HANDRADE, Sep 26, 2020.

  1. HANDRADE Win User

    Problema con Windows 10, version 1903


    Tengo instalado Windows 10, version 1903. Estoy tratando de instalar un Driver de lector de huellas digitales de Intel, pero me sale el mensaje: Operating system "Windows 10 Enterprise 10.0.18362" is not supported, y aborta la instalación. Cual la razón?

    :)
     
    HANDRADE, Sep 26, 2020
    #1
  2. Ahhzz Win User

    Windows 10 Tweaks

    Pressing “Windows+Pause Break” (it’s up there next to scroll lock) opens the “System” Window.

    Windows 10: In the new version of Windows, Explorer has a section called Quick Access. This includes your frequent folders and recent files. Explorer defaults to opening this page when you open a new window. If you’d rather open the usual This PC, with links to your drives and library folders, follow these steps:

    • Open a new Explorer window.
    • Click View in the ribbon.
    • Click Options.
    • Under General, next to “Open File Explorer to:” choose “This PC.”
    • Click OK


    credit to Lifehacker.
     
    Ahhzz, Sep 26, 2020
    #2
  3. Window 10, Version 1903 May Update

    Andre:

    1. Why are all of the links that you listed not completed. On my computer currently it has Windows 10 Home Version 1803, installed 6/29/2018 with O.S. Build 17134.799. It has used space of 187 GB and 257 GB of free space.

    I attempted to install Version 1903 Manually, through Settings/Windows Update, Windows 10 Update Assistant, and other ways without success. I have spent the better part of the past 3 days trying to get this accomplished on my laptop. It has worked on my
    PC but not on the laptop.

    Listed below are the different error messages that I get after the download stops each time at 90% and converts back to previous settings:

    a. Windows 10, Version 1903 error message (0x80240034)

    b. We couldn't install this update, but you can try again (0x800703fb)

    c. We couldn't install this update, but you can try again (0xC1900101 - 0x4000D)

    d. Feature update to Windows 10, Version 1903, We couldn't install this update, but you can try again (0x80070652)

    If there are ways to get this latest update installed on my laptop, please let me know what I have to do in detail, step by step.

    David
     
    explorer446, Sep 26, 2020
    #3
  4. Problema con Windows 10, version 1903

    Local profile issue after upgrading to 1903

    Hi roblinb

    Not listed in the Known.

    Known issues for Windows 10 May 2019 Update version 1903


    As far as Wifi any chance it is Qualcom inside USB adapter, if Qualcom then yes known issue.


    I might create another user (Local) and when if try again see if this issue occurs on both users.

    Would also suggest you run the first 5 steps in this tutorial to see if you have any corruption with current build.

    Use DISM to Repair Windows 10 Image


    Ken
     
    Caledon Ken, Sep 26, 2020
    #4
Thema:

Problema con Windows 10, version 1903

Loading...
  1. Problema con Windows 10, version 1903 - Similar Threads - Problema con version

  2. Problema con Windows 11.

    in Windows 10 Software and Apps
    Problema con Windows 11.: Hola, hace unos días comenzé a tener problemas de BSOD, me da varios errores, pero revisando los dumps, siempre me muestra que es por un programa llamado "ntoskrnl.exe". He buscado por internet pero no he logrado solucionarlo, las soluciones que me daban era probar las...
  3. Problemas con actualizaciones.

    in Windows 10 Software and Apps
    Problemas con actualizaciones.: Qué tal, tengo una duda. Esta mañana estaba utilizando la laptop y al revisar actualizaciones ví un emblema qué dice "Faltan correcciones importantes de seguridad y calidad en el dispositivo." estuve leyendo y ejecuté algunos comandos en el CMD para reparar posibles archivos...
  4. Problemas con Windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    Problemas con Windows 11: HOla a todos, alguien sabe como pasar de win11 a Win 10, tengo probelmas con varios programas de audio y video. Me urge regresar al win 10 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemas-con-windows-11/e880e908-d091-4618-8140-6e8fc60c5bcf
  5. Problemas con Minecraft

    in Microsoft Windows 10 Store
    Problemas con Minecraft: HolaNo consigo que funcione Minecraft, he probado de todas las maneras posibles, he visto y hecho todo lo que he visto en tutoriales por internet y no lo consigo.VideoLes envío un video para que vean donde me da el error de cualquier manera que intento abrirlo.Les ruego que...
  6. problemas con minecraft

    in Windows 10 Gaming
    problemas con minecraft: me compre el minecraft con mi cuenta microsoft y no me permite entrar a servidores premium. ej Hypixel. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemas-con-minecraft/cd189b4f-a6ae-4793-a5b8-9fdd02200715
  7. Problema con Windows 10

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Problema con Windows 10: Quiero descargar un sistema operativo en mi computadora portátil Windows10, lo que requiere que reinicie mi computadora portátil. Después de reiniciar, aparece una pantalla azul con las palabras "ERROR Verificación fallida: 15 Acceso denegado", y cuando presiono Intro, la...
  8. Problemas con Cortana

    in Cortana
    Problemas con Cortana: Hola, mi PC tiene como región Perú, en la versión 1909 y 1903 Cortana si funcionaba, pero al actualizar a 2004 dice "Cortana no está disponible en tu región", qué puedo hacer?...
  9. Problemas con windowa

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Problemas con windowa: Hola otra ves por aqui ahora con un problema que me esta preocupando Voy directo al grano la pc del cambio de ayer me esta dando problemas Resulta que cuando tengo el aire acondicionado apagado trabaja sin problema y cuando esta encendido me tira pantallasos azules de...
  10. problema con controladores

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    problema con controladores: hola muy buenas tarde, tengo la tablet rca W101SA23T1 y tuve un problema en el arranque, tuve que instalar windows nuevamente pero tengo problema con los controladores, no tengo audio, no detecta ninguna red para Internet y al revisar el administrador de dispositivo, en...