Windows 10: problemas impresión

Discus and support problemas impresión in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; como puedo activar mi impresora hp en el portatil , no me deja y me urge una respuesta , si me dejara los pasos que debo de seguir lo agradeceria... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by LuciaAngel Martin, Oct 12, 2019.

1. problemas impresión

como puedo activar mi impresora hp en el portatil , no me deja y me urge una respuesta , si me dejara los pasos que debo de seguir lo agradeceria gracias

:)

LuciaAngel Martin, Oct 12, 2019
  2. IggSter Win User

How to factory reset Cisco 1700 Router

Hopefully I can help you here....its a very common thing to happen.

First, I take it you dont know the passwords for console access or telnet/ssh?

I will assume that these devices belong to you.

step 1. Plug a cisco console cable into a serial port on your pc
    step 2. Plug other end into Cisco console port
    step 3. Using hyperterm or putty or similar connect to the serial port
    step 4. boot router, and make sure you clearly can see the output (this confirms you have good serial comms)
    step 5. if this fails, adjust the comm port settings (9600, 8,1,n are the default)
    step 6. now you have to do the only hard part...send the break command:

Break command list: Break Commands

Go down the list and match your OS and SW and try the sequence suggested.

If this fails several times do what I do: Install putty (free) and then to send a break so you can get into rommom just hit "ctrl-a b".

IggSter, Oct 12, 2019
  3. problemas con el EZPLUG

Hola a todos, tengo problemas con el conector EZPLUG de un ápice de ataque asus vi, cuando conecté el chip 7 molex de la fuente, la computadora no se enciende, tengo una matriz estacional de 850, dos gtx 980 , dos ssd m.2, 1 disco y refrigeradores. ¿Qué puede hacer que la placa base sea corta?
    Video del problema:

martinorta, Oct 12, 2019
  4. problemas impresión

Best wireless-n router ?

wrt 600-n no modem either. Gonna have to bite the bullet and shell out £130+ for the belkin as
    wareagle suggested

francis511, Oct 12, 2019
Thema:

problemas impresión

Loading...
  1. problemas impresión - Similar Threads - problemas impresión

2. Tengo un problema con las opciones de inicio de sesión

in Windows 10 Gaming
    Tengo un problema con las opciones de inicio de sesión: cuando intento hacer cualquier intento me aparece ese problema pero no se que hacer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/tengo-un-problema-con-las-opciones-de-inicio-de/9f16c39f-7eb0-43c1-9cdd-feb29bfd06b4
  3. Tengo un problema con las opciones de inicio de sesión

in Windows 10 Software and Apps
    Tengo un problema con las opciones de inicio de sesión: cuando intento hacer cualquier intento me aparece ese problema pero no se que hacer https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/tengo-un-problema-con-las-opciones-de-inicio-de/9f16c39f-7eb0-43c1-9cdd-feb29bfd06b4
  4. Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos

in User Accounts and Family Safety
    Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos: Boa noite, tudo bem? Estou com o seguinte problema: Não consigo solicitar aremoção do consentimento dos pais na conta de um membro da minha família. Quero colocar esse membro em outro grupo, mas pra isso a remoção é necessária primeiro e não consigo fazer esse processo....
  5. Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos

in Windows 10 Gaming
    Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos: Boa noite, tudo bem? Estou com o seguinte problema: Não consigo solicitar aremoção do consentimento dos pais na conta de um membro da minha família. Quero colocar esse membro em outro grupo, mas pra isso a remoção é necessária primeiro e não consigo fazer esse processo....
  6. Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos

7. Olá estou com problemas com o meu windows

in Windows 10 Gaming
    Olá estou com problemas com o meu windows: Então, vou explicar minha situação detalhada.Estou com muitos problemas no meu computador, ele é windows 7 ultimate, mas já foi no início Windows 7 home e depois windows 10 e agora está windows 7 ultimate.Estou tentando ativar o Windows mas preciso da chave de produto que...
  8. Olá estou com problemas com o meu windows

Olá estou com problemas com o meu windows: Então, vou explicar minha situação detalhada.Estou com muitos problemas no meu computador, ele é windows 7 ultimate, mas já foi no início Windows 7 home e depois windows 10 e agora está windows 7 ultimate.Estou tentando ativar o Windows mas preciso da chave de produto que...
  9. Tengo el problema de que no se puede auto reparar la pc

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Tengo el problema de que no se puede auto reparar la pc: Tengo el problema anteriormente escrito.Me sale en la pantalla azul esto: "D:\recovery\WindowsRE\winre.wim\System32\logfiles\srt\srttrail.txt"Ayuda...
  10. Tengo el problema de que no se puede auto reparar la pc

in Windows 10 Gaming
    Tengo el problema de que no se puede auto reparar la pc: Tengo el problema anteriormente escrito.Me sale en la pantalla azul esto: "D:\recovery\WindowsRE\winre.wim\System32\logfiles\srt\srttrail.txt"Ayuda...