Windows 10: Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional

Discus and support Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Ik wil een oude ps2 muis via een usb-adapter aansluiten op mijn nieuwe pc met Windows 10 professional. Ik krijg steeds een foutmelding bij... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by Jan Stronks, Mar 25, 2020.

  1. Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional


    Ik wil een oude ps2 muis via een usb-adapter aansluiten op mijn nieuwe pc met Windows 10 professional. Ik krijg steeds een foutmelding bij apparaatbeheer dat de usb niet wordt herkend. heb deze al verwijderd en opnieuw de pc opgestart. Blijkt ook niet te werken. Weet iemand raad?


    Jan Stronks

    :)
     
    Jan Stronks, Mar 25, 2020
    #1

  2. Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional

    Ik wil een oude ps2 muis via een usb-adapter aansluiten op mijn nieuwe pc met Windows 10 professional. Ik krijg steeds een foutmelding bij apparaatbeheer dat de usb niet wordt herkend. heb deze al verwijderd en opnieuw de pc opgestart. Blijkt ook niet te
    werken. Weet iemand raad?
     
    Jan Stronks, May 25, 2020
    #2
  3. Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional

    null

    Hallo en bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Mijn naam is Angelo en ik ben hier een onafhankelijk adviseur.

    Heeft u dit geprobeerd op een andere computer?

    Ik wil gewoon zeker zijn dat de adapter niet stuk is.

    I wacht op uw antwoord

    Groetjes

    Angelo
     
    Angelo B37., May 25, 2020
    #3
  4. Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional

    In Windows 7 wordt mijn Nokia Lumia 710 niet herkend

    Zune vind ik een zeer gebruikersonvriendelijk programma en gebruik het liever niet. daarom wil ik in "Computer" op mijn Windows 7 pc mijn Lumia 710 herkend en zichtbaar hebben zodat ik zelf data kan verslepen van mijn telefoon naar mijn pc en omgekeerd
    en tevens een backup kan maken van mijn sms-jes en whatsapp-jes.

    Vriendelijke groeten, Hans Dijkers
     
    HansDijkers, May 25, 2020
    #4
Thema:

Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional

Loading...
  1. Ps2/usb adapter wordt niet herkend in Windows 10 professional - Similar Threads - Ps2 usb adapter

  2. mijn canon scanner 5600F wordt niet door Microsoft herkent,foutcode 45.Gebruik windows 10...

    in Windows 10 Gaming
    mijn canon scanner 5600F wordt niet door Microsoft herkent,foutcode 45.Gebruik windows 10...: Zie bij vraag,heb daar omschreven.Als meer informatie nodig is ,laat het me weten. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-canon-scanner-5600f-wordt-niet-door-microsoft/5e48f3d4-a6ab-47c0-9742-2d5a1e7ee4a0
  3. mijn canon scanner 5600F wordt niet door Microsoft herkent,foutcode 45.Gebruik windows 10...

    in Windows 10 Software and Apps
    mijn canon scanner 5600F wordt niet door Microsoft herkent,foutcode 45.Gebruik windows 10...: Zie bij vraag,heb daar omschreven.Als meer informatie nodig is ,laat het me weten. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-canon-scanner-5600f-wordt-niet-door-microsoft/5e48f3d4-a6ab-47c0-9742-2d5a1e7ee4a0
  4. mijn canon scanner 5600F wordt niet door Microsoft herkent,foutcode 45.Gebruik windows 10...

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    mijn canon scanner 5600F wordt niet door Microsoft herkent,foutcode 45.Gebruik windows 10...: Zie bij vraag,heb daar omschreven.Als meer informatie nodig is ,laat het me weten. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-canon-scanner-5600f-wordt-niet-door-microsoft/5e48f3d4-a6ab-47c0-9742-2d5a1e7ee4a0
  5. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  6. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Gaming
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  7. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Software and Apps
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  8. Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

    in User Accounts and Family Safety
    Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde...
  9. Re USB to PS2 adapter not working

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Re USB to PS2 adapter not working: Hi i have a Microsoft keyboard, Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000 which I hoped to be able to use to start up my PC. The power button on the case isnt so strong. My BIOS allows me to set the keyboard as a startup device, have set a keyboard password. But when I use the...
  10. driver ps2 to usb

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    driver ps2 to usb: I'm buying a PS 2 to USB gadget to plug in a PS 2 keyboard to my computer without a PS 2 port. Will I need to find a Driver? Windows 10. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/driver-ps2-to-usb/dd6e12e5-7119-4e7c-a81c-baaded8353a6