Windows 10: schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten

Discus and support schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; hoi, merk dat als ik mijn pc opstart het lang duurt voordat apps zijn opgestart. de pc moet hard werken voor apps zoals spotify etc. wat kan hier... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by jeroenvd berkmortel, Aug 26, 2019.

  1. schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten


    hoi,



    merk dat als ik mijn pc opstart het lang duurt voordat apps zijn opgestart. de pc moet hard werken voor apps zoals spotify etc. wat kan hier de probleem van zijn ? is het zodat ik nieuwe onderdelen moet kopen, zoja, is dit het wel waard ? ik gebruik ook fl studio en steam, zou deze pc het nog wel aan kunnen ? schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten 62db0adb-861a-4849-a36d-85cc68889857?upload=true.png

    :)
     
    jeroenvd berkmortel, Aug 26, 2019
    #1

  2. traag opstarten Windows 10 Pro

    dag

    Als ik mijn laptop Acer Aspire 7560 G met een primaire SSD-station van 500 GB en als tweede schijf een HDD van 750 GB. opstart dan krijg ik een beeld met het windows-logo. maar
    nadat logo krijg ik een zwart scherm en duurt het nog drie tot vier minuten voor ik het aanmeld scherm krijg. de laptop start dus heel traag op. het geheugen is 8 GB de processor
    is een AMD A8 3520M APU met Radion Graphics. de windows versie is Windows 10 Pro. wat kan het probleem zijn?

    groetjes

    Ludo
     
    Daandeneerste, Aug 26, 2019
    #2
  3. DaveM121 Win User
    traag opstarten Windows 10 Pro

    Hallo Ludo, druk op Shift en klik op Opnieuw opstarten

    Ga naar Troubleshoot - Advanced Option - Startup Repair

    Kijk of het opstarten van Windows zichzelf kan herstellen
     
    DaveM121, Aug 26, 2019
    #3
  4. schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten

    "schoon opstarten" totaal mislukt!

    Een paar dagen wou ik een bestand verwijderen maar er kwam een foutmelding die zei dat het bestand geopend was in windows verkenner. Ik heb toen van alles op gezocht en kwam uiteindelijk op iets wat schoon opstarten heet. Dat heb ik uitgevoerd. Het bestand
    kon ik nog steeds niet verwijderen. Maar als gevolg van dat schoon opstarten werkt er bijna niets meer op mijn computer. Heb mijn computer een paar keer opnieuw opgestart zonder resultaat.

    De dingen die niet werken zijn:

    Geluid

    bluetooth

    netwerkdetectie

    en waarschijnlijk nog een paar dingen maar dit zijn de ergste.

    ik heb het internet afgespeurd naar dingen en het bleek dat om mijn netwerkdetectie terug aan te zetten ik een paar services moest inschakelen. Maar zodra ik deze wil starten komt er een foutmelding.

    Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groeg kan niet worden gestart. en dat is nog maar mijn eerste probleem want mijn geluid werkt ook nog steeds niet. en dat bestand is ook nog niet gewist.

    Zijn er mensen in dat computer universum die mij alstublieft kunnen helpen want ik zit echt vast.

    Alvast bedankt voor het meedenken.

    MVG
     
    beertje1230, Aug 26, 2019
    #4
Thema:

schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten

Loading...
  1. schijf en geheugen draaien op volle toeren voor kleine programmas + opstarten - Similar Threads - schijf geheugen draaien

  2. After 2022-05 Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen KB5013943...

    in Windows 10 Gaming
    After 2022-05 Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen KB5013943...: After installation of the update "2022-05 Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen KB5013943" my system started to behave weirdly.Applying power to the system starts the computer where before I had to push the power button on de computer. Before the...
  3. After 2022-05 Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen KB5013943...

    in Windows 10 Software and Apps
    After 2022-05 Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen KB5013943...: After installation of the update "2022-05 Cumulatieve update voor op Windows 11 for x64 gebaseerde systemen KB5013943" my system started to behave weirdly.Applying power to the system starts the computer where before I had to push the power button on de computer. Before the...
  4. zwart scerm bij opstarten

    in Windows 10 Gaming
    zwart scerm bij opstarten: zwart scerm bij opstarten https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/zwart-scerm-bij-opstarten/00aeb28b-d8cb-456c-a986-fd1a0e9a9030
  5. zwart scerm bij opstarten

    in Windows 10 Software and Apps
    zwart scerm bij opstarten: zwart scerm bij opstarten https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/zwart-scerm-bij-opstarten/00aeb28b-d8cb-456c-a986-fd1a0e9a9030
  6. zwart scerm bij opstarten

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    zwart scerm bij opstarten: zwart scerm bij opstarten https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/zwart-scerm-bij-opstarten/00aeb28b-d8cb-456c-a986-fd1a0e9a9030
  7. Programma Foto's: Standaard Achtergrondmuziek dempen op nul zetten bij de filmpjes die...

    in User Accounts and Family Safety
    Programma Foto's: Standaard Achtergrondmuziek dempen op nul zetten bij de filmpjes die...: Ik heb met het programma Foto's een filmpje gemaakt bestaande uit foto's en filmpjes met gesproken tekst. Ik heb voor het hele filmpje een standaardachtergrondmuziekje gekozen. Hoe kan ik het volume van het achtergrondmuziekje op nul zetten --> muten precies tijdens de...
  8. externe harde schijf

    in Windows 10 Customization
    externe harde schijf: ik krijg mijn harde schijf niet herkent op mijn pc https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/externe-harde-schijf/fc0b71c5-c2d9-461a-94d3-9669edd7e864
  9. "schoon opstarten" totaal mislukt!

    in Windows 10 Network and Sharing
    "schoon opstarten" totaal mislukt!: Een paar dagen wou ik een bestand verwijderen maar er kwam een foutmelding die zei dat het bestand geopend was in windows verkenner. Ik heb toen van alles op gezocht en kwam uiteindelijk op iets wat schoon opstarten heet. Dat heb ik uitgevoerd. Het bestand kon ik nog steeds...
  10. EFI systempartition ist voll

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    EFI systempartition ist voll: Sehr geehrte Damen und Herren, seit ein paar Wochen bekomme ich regelmäßig die Fehlermeldung, dass mein Laufwerk E voll sein. Sehen was drauf ist konnte ich erst nach einer Einstellungsänderung im Explorer, Ordner mit den Namen: Recovery, System Volume Informaton und Recyle...

Users found this page by searching for:

  1. traag opstarten windows 10