Windows 10: Sistema di classificazione in nuovi contesti.

Discus and support Sistema di classificazione in nuovi contesti. in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; I would like to tourn bach to the version before the last. I'm sorry but non like Yours classification . I want to decide Were , How and When to do... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by C.M1&°#, Feb 15, 2020.

  1. C.M1&°# Win User

    Sistema di classificazione in nuovi contesti.


    I would like to tourn bach to the version before the last. I'm sorry but non like Yours classification . I want to decide Were , How and When to do

    somethink.

    :)
     
    C.M1&°#, Feb 15, 2020
    #1

  2. critical process died in windows 10

    Hi,

    To resolve your concern about the critical process died in Windows 10, we suggest that you do the system diagnostics. Here are the steps:

    • Boot your computer and continuously press ESC key on your keyboard until you reach the
      Startup menu.
    • From the Startup menu, press F2 (or whatever the designated key is) for
      System Diagnostics.
    • Use arrow keys to navigate and choose Hard Drive Check.
    • Choose Extensive Check.
    Allow it to finish then boot your computer as normal.

    Let us know how it goes.
     
    PreciousLeb, Feb 15, 2020
    #2
  3. I need some cleaning on my PC about Windows10 upgrade... Sistema di classificazione in nuovi contesti. :)


    mmmmmmmmmmm.. and this to erase what exactly? Point 1,2 or 3 ? Sistema di classificazione in nuovi contesti. :)

    *EDIT*
    Otherwise i have tryed to lauch........ on all list i don't find no voice about Setup.log....... i have (in exact order):
    1) Temporary Setup Files
    2) File Chkdsk obsoleti
    3) File di registro di installazione
    4) Pulizia di Windows Update
    5) Windows Defender
    6) File di registro dell'aggiornamento di Windows
    7) Programmi scaricati
    8) File temporanei internet
    9) Pagine WEB Offline
    10) File di dump della memoria degli errori di sistema
    11) File di dump della memoria ridotti degli errori di sistema
    12) File scaricati dell'aggiornamento di Windows
    13) File utente della segnalazione degli errori Windows archiviati
    14) " " " " " " accodati
    15) File di sistema etc etc della segnalazione degli errori
    16) File di sistema etc again
    17) File temporanei di segnalazione
    18) File di installazione ESD di Windows
    19) Installazione di Windows Precedenti
    20) Cestino
    21) RetailDemo Offline Content
    22) File di backup pacchetto di aggiornamento
    23) File Temporanei
    24) Cronologia File Utente


    Sorry for italian voices........... but what's the exact "Setup.log" i don't need to check ?
     
    DjDiabolik, Feb 15, 2020
    #3
  4. DaveM121 Win User

    Sistema di classificazione in nuovi contesti.

    Restauracion de sistema

    Hola Byson, La actualización de Windows 10 es la causa de su problema. La actualización de Windows elimina los puntos de restauración al actualizar los archivos del sistema para mantener la estabilidad del sistema. La única solución a este problema es
    crear un punto de restauración uno al mes
     
    DaveM121, Feb 15, 2020
    #4
Thema:

Sistema di classificazione in nuovi contesti.

Loading...
  1. Sistema di classificazione in nuovi contesti. - Similar Threads - Sistema classificazione nuovi

  2. Erro de sistemas

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Erro de sistemas: Boa tarde, estou com esse erro no meu notebook. Realizei todos os testes possíveis c de hardware mas não encontrei nenhum apontamento referente. varias vezes ao dia meu notebook trava e da tela azul. Como é muito rápido a inicialização não consigo ver o código do erro....
  3. Erro de sistemas

    in Windows 10 Gaming
    Erro de sistemas: Boa tarde, estou com esse erro no meu notebook. Realizei todos os testes possíveis c de hardware mas não encontrei nenhum apontamento referente. varias vezes ao dia meu notebook trava e da tela azul. Como é muito rápido a inicialização não consigo ver o código do erro....
  4. Erro de sistemas

    in Windows 10 Software and Apps
    Erro de sistemas: Boa tarde, estou com esse erro no meu notebook. Realizei todos os testes possíveis c de hardware mas não encontrei nenhum apontamento referente. varias vezes ao dia meu notebook trava e da tela azul. Como é muito rápido a inicialização não consigo ver o código do erro....
  5. Monitor esterno plag and play applicato a uscita HDMI di un Asus Zenbook Pro 15, sistema...

    in Windows 10 Gaming
    Monitor esterno plag and play applicato a uscita HDMI di un Asus Zenbook Pro 15, sistema...: Monitor esterno plag and play applicato a uscita HDMI di un Asus Zenbook Pro 15, sistema operativo Windows 11, collego un monitor esterno plug and play 1920x1200 e viene riconusciuto come tale e funziona alla massima risoluzione prevista.Se scollego il primo monitor e...
  6. Monitor esterno plag and play applicato a uscita HDMI di un Asus Zenbook Pro 15, sistema...

    in Windows 10 Software and Apps
    Monitor esterno plag and play applicato a uscita HDMI di un Asus Zenbook Pro 15, sistema...: Monitor esterno plag and play applicato a uscita HDMI di un Asus Zenbook Pro 15, sistema operativo Windows 11, collego un monitor esterno plug and play 1920x1200 e viene riconusciuto come tale e funziona alla massima risoluzione prevista.Se scollego il primo monitor e...
  7. Lentitud del sistema

    in Windows 10 Gaming
    Lentitud del sistema: El día de ayer, encendí mi computadora mi todos los programas abrían lento y el sistema operativo en general cargaba después de segundos, y eso que tengo un disco SSD. LO ÚNICO QUE HICE FUE REINICIAR Y TODO VOLVIÓ A LA NORMALIDAD, pero quiero saber cuál pudo haber sido la...
  8. Lentitud del sistema

    in Windows 10 Software and Apps
    Lentitud del sistema: El día de ayer, encendí mi computadora mi todos los programas abrían lento y el sistema operativo en general cargaba después de segundos, y eso que tengo un disco SSD. LO ÚNICO QUE HICE FUE REINICIAR Y TODO VOLVIÓ A LA NORMALIDAD, pero quiero saber cuál pudo haber sido la...
  9. Lentitud del sistema

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Lentitud del sistema: El día de ayer, encendí mi computadora mi todos los programas abrían lento y el sistema operativo en general cargaba después de segundos, y eso que tengo un disco SSD. LO ÚNICO QUE HICE FUE REINICIAR Y TODO VOLVIÓ A LA NORMALIDAD, pero quiero saber cuál pudo haber sido la...
  10. Falla del sistema

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Falla del sistema: Tuve un error de pantalla azul y trato de solucionarlo a traves del simbolo del sistema pero ahora cuando enciendo la laptop me enviando la configuración del POST y no me deja salir de ahi....