Windows 10: snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk

Discus and support snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk in Windows 10 Gaming to solve the problem; Na opdaten van Microsoft Edge is snelkoppeling maken niet meer terug te vinden. Kan iemand mij uitleggen wat te doen om toch een snelkoppeling te... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by freddylaga Freddylaga, Jun 18, 2020.

  1. snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk


    Na opdaten van Microsoft Edge is snelkoppeling maken niet meer terug te vinden.

    Kan iemand mij uitleggen wat te doen om toch een snelkoppeling te maken ?

    :)
     
    freddylaga Freddylaga, Jun 18, 2020
    #1

  2. htc hd2 kan niet meer synchroniceren in windows 7

    Nadat mijn telefoon retour is gekomen van een reparatie is hij 1 maal gesynchroniseert. Van de 1 op de andere dag herkent de laptop met windows 7 ineens de telefoon niet meer en ziet deze als "generic serial" hieropvolgend heb ik windows mobile aparaat centrum
    ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd dit zonder succes. Vervolgens heb ik alle usb poorten weggegeooid en opnieuw opgestart ook zonder succes, ook via bleutooth is dit alles niet meer mogelijk. Wie kan en wil mij helpen ik weet het niet meer.

    *** Probleem inmiddels opgelost met dank aan XDAdevelopers ***
     
    ArjanBanninga, Jun 18, 2020
    #2
  3. Th.Rowaan Win User
    Windows 7 update-service niet actief

    op mijn computer werkt de Update service niet meer. De boodschap is, Windows Update-service niet actief is. U moet uw computer mogelijk opnieuw opstarten. Ik heb reeds het advies van 15 december 2017 van Linda uitgevoerd. De updates die zij noemt waren
    reeds geïnstalleerde. KB3020369 en KB3172605. Verder heb ik het fout zoek programma gedown load en deze heeft 2 fouten gevonden en hersteld. Tocht werkt het updaten van windows nog steeds niet.

    Graag advies, ik zag dat de computer vanaf dec. 2017 niet meer was geupdate.

    Theo.R
     
    Th.Rowaan, Jun 18, 2020
    #3
  4. snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk

    Problemen na de update

    Ik heb net een update van Windows gekregen. Maar na de update kan ik niet meer projecteren. Kan ik de helderheid niet verhogen/verlagen. En kan ik niet meer de nachtlamp gebruiken.

    Wat kan ik hieraan doen?
     
    skander111, Jun 18, 2020
    #4
Thema:

snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk

Loading...
  1. snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk - Similar Threads - snelkoppeling opdaten van

  2. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

    in Windows 10 Gaming
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  3. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

    in Windows 10 Software and Apps
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  4. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  5. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  6. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  7. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Gaming
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  8. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Software and Apps
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  9. windows apps openen niet meer

    in Windows 10 Software and Apps
    windows apps openen niet meer: ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
  10. Windows Update werkt niet meer

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....