Windows 10: Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Discus and support Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Bart VWB, Mar 8, 2022.

  1. Bart VWB Win User

    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.


    Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket

    :)
     
    Bart VWB, Mar 8, 2022
    #1
  2. Jan Roe Win User

    Printer won't print since last Windows 10 update

    Deze methode werkt. KB4560960 verwijderd en printer werkte weer prima totdat.... bij een nieuwe automatische update deze corrupte update opnieuw werd geinstalleerd. Als ik de automatische updates wil uitschakelen - in afwachting dat Microsoft een correcte
    update heeft - moet ik vaststellen dat dit niet lukt bij Windows 10 Home via gpedit.msc.

    Heel heel slechte service vanwege Microsoft!!!
     
    Jan Roe, Mar 8, 2022
    #2
  3. I probleem met einstalletje van een programma

    ikIk wil het programma unity installeren.

    Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en geeft hij problemen ik hij slaat hen wel op maar als ik hem met de legende krijg ik allemaal me l dingen

    .wie kan me helpen?ik wil er graag mee aan de gsgang
     
    LuiteBruinink, Mar 8, 2022
    #3
  4. yo100 Win User

    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    op mijn Lumia 800 wp 7.5 lukt het niet om te synchroniseren met m.hotmail.com (foutcode 86000108). Help!!!

    op mijn Lumia 800 wp 7.5 lukt het niet om te synchroniseren met m.hotmail.com (foutcode 86000108).
     
    yo100, Mar 8, 2022
    #4
Thema:

Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Loading...
  1. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10. - Similar Threads - Software installeren lukt

  2. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Software and Apps
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  3. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

    in Windows 10 Gaming
    Galaxy buds 2 installeren lukt niet.: Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische...
  4. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

    in Windows 10 Software and Apps
    Galaxy buds 2 installeren lukt niet.: Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische...
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  7. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    in Windows 10 Gaming
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  8. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    in Windows 10 Software and Apps
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  9. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Software and Apps
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  10. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...