Windows 10: Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk

Discus and support Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by T Svensson, Feb 6, 2023.

  1. Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk


    Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk

    :)
     
    T Svensson, Feb 6, 2023
    #1

  2. Automatisk installation av Norton Safe Web vid installation av Windows 11? korrekt länk?

    Vi använder en översättningstjänst för att hjälpa våra användare. Ursäkta grammatiska fel.

    Tack Susanne.

    Detta verkar vara från Norton.

    Vill du ta bort den?

    Gå till:

    edge://extensions

    Klicka på Ta bort förutom tillägget i listan.
     
    Sumit D -IA, Feb 6, 2023
    #2
  3. DaveM121 Win User
    Windows Media Player.

    Vi använder en översättningstjänst för att hjälpa våra användare. Ursäkta grammatiska fel.

    Hej Mvh PF

    Om du menar tar bort Windows Media Player från Windows 10 påverka operativsystemet, sedan vara säker på att kommer att ha någon inverkan på resten av ditt system...

    Du kan lägga till eller ta bort Windows Media Player varje gång du vill från inställningar-Apps-valfria funktioner och om det är aktiverat eller inaktiverat påverkar inte något annat på din dator...
     
    DaveM121, Feb 6, 2023
    #3
  4. Eberwurz Win User

    Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk

    felkod 0x800C013E efter uppdatering. 2 av mina postkonton visar den koden, men 2 andra hämtar mail utan problem.

    Vi använder en översättningstjänst för att hjälpa våra användare. Ursäkta grammatiska fel.

    Hej ChrisSjöö,

    tack för att du ger denna fråga.

    Jag är en erfaren Windows expert med nästan ett decennium i användning och support erfarenhet och hoppas kunna lösa dina problem snabbt.

    Ta bort kontot från Mail-programmet och lägg till det igen därefter.

    Om kontot har en liten felkonfiguration detta bör fixa det.

    Om du anser att ditt problem löst det skulle vara mycket bra om du markerade svaret som hjälpte dig så att andra kan hitta och använda denna tråd.

    Om detta inte löst ditt problem eller du behöver ytterligare hjälp du svara i denna tråd och jag skulle gärna hjälpa till.

    Vänliga hälsningar

    F. Grobusch
     
    Eberwurz, Feb 6, 2023
    #4
Thema:

Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk

Loading...
  1. Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk - Similar Threads - bort återställningspartition mellan

  2. Ta bort kör som administratör

    in Windows 10 Gaming
    Ta bort kör som administratör: Hejsan,Jag råkade klicka på kör som administratör på en av mina deskrtop appar, EA för att vara specifik, och nu kommer den där rutan upp varje gång jag klickar på appen. Kan man ta bort det här misstaget så att appen inte körs som administratör hela tiden?...
  3. Ta bort kör som administratör

    in Windows 10 Software and Apps
    Ta bort kör som administratör: Hejsan,Jag råkade klicka på kör som administratör på en av mina deskrtop appar, EA för att vara specifik, och nu kommer den där rutan upp varje gång jag klickar på appen. Kan man ta bort det här misstaget så att appen inte körs som administratör hela tiden?...
  4. Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk

    in Windows 10 Gaming
    Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk: Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ta-bort-%C3%A5terst%C3%A4llningspartition-mellan/44eea9ae-e86c-4b59-b4b0-79cb37c84271
  5. Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk

    in Windows 10 Software and Apps
    Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk: Ta bort återställningspartition mellan två andra. Vill rensa en 1 TB hårddisk https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ta-bort-%C3%A5terst%C3%A4llningspartition-mellan/44eea9ae-e86c-4b59-b4b0-79cb37c84271
  6. Trying to upgrade OS from 1 tb HDD to 2 tb SSD.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Trying to upgrade OS from 1 tb HDD to 2 tb SSD.: So I'm trying to upgrade my brother's laptop. We got him a RAM and SSD upgrade, but haven't been able to clone the original HDD correctly. Any recommendations for a preferred method? I have a standard docking station and a Dual bay hard drive docking station with a cloning...
  7. DiskPart formatting 1 TB external drive

    in Windows 10 Network and Sharing
    DiskPart formatting 1 TB external drive: Proper drive selected, partition created. Running DISKPART> FORMAT FS=NTFS LABEL=BACKUP It's been running for over three hours and still shows only 1% complete. It must be locked up, because I can't imagine that it would take several days to format a 1 TB drive. I'm...
  8. Win10 with 1 TB+ USB Drives

    in Windows 10 Network and Sharing
    Win10 with 1 TB+ USB Drives: I have two different 2.5 SATA drive USB cables I've been using for a long time. When I have a 1 TB drive on these cables they are not working in win10. I can create a new volume, assign a drive letter, disk management shows it as online. Formatting fails either in a command...
  9. 1 TB hard drive to be formatted in Fat32

    in Windows 10 Network and Sharing
    1 TB hard drive to be formatted in Fat32: I am trying to set up this drive so I can use it to record movies too. I have windows10 and do not have an option to format the drive. I tried to use AOMEI to format the drive. I have to have the drive set up as FAT32 or it is useless to me....
  10. 1 TB HDD in HDD caddy is not recognized

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    1 TB HDD in HDD caddy is not recognized: Hello folks, Just to speed up the aging laptop (Acer Aspire 5740), I replaced HDD with SSD and in the process of replacing the optical drive with the old HDD in HDD caddy. I have been trying to figure out what's wrong all weekend. The HDD works flawlessly. If I put the HDD...