Windows 10: Tienda de Microsoft App

Discus and support Tienda de Microsoft App in Microsoft Windows 10 Store to solve the problem; Estoy teniendo dificultades para ingresar a la Tienda de Microsoft. Aparece un mensaje: "Lo sentimos ocurrio algo, error desconocido".... Discussion in 'Microsoft Windows 10 Store' started by Dulce_Cortez22, Feb 24, 2019.

1. Tienda de Microsoft App

Estoy teniendo dificultades para ingresar a la Tienda de Microsoft. Aparece un mensaje: "Lo sentimos ocurrio algo, error desconocido".

:)

Dulce_Cortez22, Feb 24, 2019
  2. Pavan_N Win User

Aplicación Fotos - Tienda

Hi Daniela

Thank you for posting in Microsoft community.

1. Did you made any changes to your computer prior to this issue?

2. Have you installed all pending updates?

3. Are you using a Microsoft account or local account?

4. Is the issue with only with photo app?

As per the description, I understand that you’re not able to launch Photo App on Windows 10. I will certainly help you with the issue.

Sign out from the current user account, restart the system and login to the Microsoft account and check the status. If the issue persists then go with the troubleshooter and other steps.

I would suggest you to follow the steps as mentioned below:

Step 1: Run the troubleshooter for Windows apps

http://windows.microsoft.com/en-us/windows-10/run-the-troubleshooter-for-windows-apps

Step 2: I would suggest you to reset Windows store.

1. Right click on start and select ‘RUN’.

2. In the Run window, type wsreset.exe and click “Ok”.

I would like to inform that as you have posted your quire in in English answer is provided in English if you need further assistance I suggest you to post in Spanish language.

Hope this is helpful.

Thanks.

Pavan_N, Feb 24, 2019
  3. Microsoft Phot App

Hi PaBluOz,

Since the language on your PC is already set to Australian English, then I suggest that you reset your Microsoft Photos app. Note that the app's data will be deleted once you reset it.

To reset the Photos app, follow these steps:

1. Navigate to Settings > Apps > Apps & features.
    2. Locate and select Photos from the list of apps.
    3. Click Advanced options, then click Reset.

If you continue to have this issue even after performing the above steps, please reply to this thread. The system will notify me so I can get back to you and provide you more answers.

Regards.

Vanessa Yar, Feb 24, 2019
  4. Tienda de Microsoft App

Edge Search Does Not Permit Change of Region

I got these suggestions from the Microsoft Community forum.No. 1 worked for me:

Thank you for posting the query on Microsoft Community. I am glad to assist you on this.
    We have reproduce the issue here and we are able to access non-regional search for google using Microsoft Edge.
    I would suggest you to try the below steps and check if it helps.
    Step 1:
    Clear browsing data option of Microsoft Edge and check if you face the issue. To do so perform the steps below.

1. Click on the More actions icon next to the feedback icon present on top right corner of the Project Spartan homepage.
    2. Select Settings and click on Choose what to clear.
    3. Check the boxes Browsing history, Cookies and saved website data and Cached data and files and click on Clear.
    Step 2:
    I suggest you to create a new user account and check if the issue occurs.

1. Go to Settings.
    2. Choose Accounts and then select Family and other users.
    3. Select add someone else on this PC.
    4. Enter a user name and hit next.
    5. Click on Finish.
    6. Sign out from the current Account and Log into the new account.
    Step 3:
    It could also happen because of network issue. I suggest you to try with different network connection and check if it helps.

hurricane51, Feb 24, 2019
Thema:

Tienda de Microsoft App

Loading...
  1. Tienda de Microsoft App - Similar Threads - Tienda Microsoft App

2. Guardado de capturas de pantalla

in Windows 10 Network and Sharing
    Guardado de capturas de pantalla: Buenas noches, desde hace pocos días las capturas de pantalla no se guardan en la carpeta por defecto, las guarda en la siguiente ruta C:\Users\LuisF\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\TempState ¿Cómo lo puedo solucionar? Gracias...
  3. Errores de Microsoft Store

in Microsoft Windows 10 Store
    Errores de Microsoft Store: Hola,últimamente mi Microsoft Store no funciona no me deja instalar ningún Juego/Aplicación para mi pc,eh intentado de todo pero nada funciono el problema surge cuando quiero instalar algo cuando le doy a instalar tarda un tiempo y luego me aparece "No se pudieron instalar...
  4. Code de réinitialisation de mot de passe

in Windows 10 Updates and Activation
    Code de réinitialisation de mot de passe: Bonjour équipe de Microsoft, Je recoie des courriels de votre part que vous me demandé de réinitialisation de mot de pass mais j'ai jamais fait cette de demamde pouvez-vous m'aidé a enlever cette avis de courriel S.V.P. Le courriel a été creer le 12 mai 2019 a 5:51am...
  5. Problema de inicio de sesión

in Windows 10 Customization
    Problema de inicio de sesión: Hola restaure mi laptop porque la iba a vender, pero no la restaure a los valores de fabrica(mi error) y cuando el proceso termino encendí la computadora para iniciar como nuevo equipo pero me manda a iniciar sesion y me pide otro usuario y contraseña y le doy con los que...
  6. Aplicacion de Fotos de windows 10

in Windows 10 Software and Apps
    Aplicacion de Fotos de windows 10: No puedo guardar fotos después de haber editado. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/aplicacion-de-fotos-de-windows-10/e1cbcbf7-bc8d-4f99-be70-fce9deddaf63
  7. APP DE FOTOS

in Windows 10 Customization
    APP DE FOTOS: buenos dias comunidad les comento que mi aplicacion de foto en windows 10 esta mal se cierra sola aveces no abre es un problema total diganme como puedo resolver esto? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/app-de-fotos/aee27c88-172b-4ecb-b5ec-0e00523f4755
  8. Error de Forza Horizon 4: Error de ID de servidor (0x800c0005) Calidad de servicio: Exito...

in Windows 10 Gaming
    Error de Forza Horizon 4: Error de ID de servidor (0x800c0005) Calidad de servicio: Exito...: Buenos días El motivo de mi consulta, es encontrar una solución al error que persiste, cada vez que el juego forza horizonte 4, pues siempre que intento intento jugar en línea me aparece ese error "NO SE HA PODIDO CONECTAR CON LOS SERVIDORES DE CONFIGURACIÓN DE XBOX LIVE...
  9. Corregir mi cuenta de Microsoft.

in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Corregir mi cuenta de Microsoft.: Buenas tardes: Con Mucha Frecuencia recibo Una notificación de Microsoft manifestándome el siguiente contenido textual: "Es Necesario Corregir Tu Cuenta (probablemente se ha Cambiado la ContraseñaSelecciona esta opción para Corregirlaen la configuración de Experiencias...
  10. Microsoft Telemetria de compatibilidad

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Microsoft Telemetria de compatibilidad: Hola buenas, verán desde hace unos días mi PC no para colgar (se queda bloqueado al 100%) el archivo de microsoft de compatibilidad de telemetría en ocasiones coge el 45% de la CPU, esto sumado al propio uso de los programas que hay en uso en ese momento, crea un colapso...