Windows 10: toti care ati auzit de problema 0x800713AB . jegosii de la windows sunt de vina . nu e...

Discus and support toti care ati auzit de problema 0x800713AB . jegosii de la windows sunt de vina . nu e... in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/toti-care-ati-auzit-de-problema-0x800713ab-jegosii/514e9400-2e48-4eb0-a793-8c423cfaa0de Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Vlad.2, Jan 20, 2020.

  1. Vlad.2 Win User

    toti care ati auzit de problema 0x800713AB . jegosii de la windows sunt de vina . nu e...


    :)
     
    Vlad.2, Jan 20, 2020
    #1
  2. Lucian957 Win User

    Aplicații instalate pe telefon care nu pot fi deschise

    Sunt onu Microsoft Lumia oală de ce Nu Deschide Toate aplicațiile instalate?
     
    Lucian957, Jan 20, 2020
    #2
  3. Roman85 Win User
    E52 no silent mode with # key

    Salut, si eu am aceeasi problema, nu stiu daca este hard sau soft. Este un shortcut util, dar nu sunt dispus sa resetez telefonul pentru asta - as putea rezolva o problema dar as putea ajunge in alta!
     
    Roman85, Jan 20, 2020
    #3
  4. petrevlc Win User

    toti care ati auzit de problema 0x800713AB . jegosii de la windows sunt de vina . nu e...

    Dezinstalarea aplicatiei uTorrent din PC.Zig Zag nu raspunde la subiect- Imi pare rau dar nu s-a citit textul

    Am windows 10 .Am instalat softul uTorrent , a functionat bine.Locatia in care s-a instalat este C\Users\user\AppData\Roaming\uTorrent. Acum vreau sa dezinstalez uTorrent.Am procedat normal: din ;Programe si caracteristici; am selectat uTorrent si am
    dat click pe dezinstalare.Apare o notificare care imi zice ;Nu aveti permisiuni de acces suficiente pentru a dezinstala uTorrent.Consultati administratorul de sistem;. PC-ul are un singur user administrator .Am verificat in ;propritati uTorrent unde toate
    permisiunele administratorelui sunt bifate. Am verificat daca dezinstalarea functioneaza la alte aplicatii si, da functioneaza. Nu stiu ce sa mai fac! Va rog dati-mi o idee ,o solutie .Va multumesc,toate cele bune! Velicu P.
     
    petrevlc, Jan 20, 2020
    #4
Thema:

toti care ati auzit de problema 0x800713AB . jegosii de la windows sunt de vina . nu e...

Loading...
  1. toti care ati auzit de problema 0x800713AB . jegosii de la windows sunt de vina . nu e... - Similar Threads - toti care ati

  2. Problema de vazamento de memória

    in Windows 10 Gaming
    Problema de vazamento de memória: Boa tarde, gostaria que me ajudassem a resolver meu problema.Nas últimas duas semanas comecei a perceber que minha memória quase sempre bate ~98% enquanto estou jogando, e parte disso se deve ao serviço "Otimização de Entrega" que começa a consumir cada vez mais memória...
  3. Problema de vazamento de memória

    in Windows 10 Software and Apps
    Problema de vazamento de memória: Boa tarde, gostaria que me ajudassem a resolver meu problema.Nas últimas duas semanas comecei a perceber que minha memória quase sempre bate ~98% enquanto estou jogando, e parte disso se deve ao serviço "Otimização de Entrega" que começa a consumir cada vez mais memória...
  4. Problemas con la actualización de Windows 11 de mayo

    in Windows 10 Gaming
    Problemas con la actualización de Windows 11 de mayo: ¿Qué está haciendo Microsoft para solucionar los problemas generados con la última actualización de Windows 11?Pese a que lo puse a prueba satisfactoriamente por meses, hoy con la actualización de mayo mi computador HP no es capaz de utilizar varias aplicaciones incluyendo...
  5. Problemas con la actualización de Windows 11 de mayo

    in Windows 10 Software and Apps
    Problemas con la actualización de Windows 11 de mayo: ¿Qué está haciendo Microsoft para solucionar los problemas generados con la última actualización de Windows 11?Pese a que lo puse a prueba satisfactoriamente por meses, hoy con la actualización de mayo mi computador HP no es capaz de utilizar varias aplicaciones incluyendo...
  6. Problema de Ativação e Compra de Product Key

    in Windows 10 Updates and Activation
    Problema de Ativação e Compra de Product Key: Comprei um notebook usado numa loja de informática. De fábrica ele veio com o Windows 7 mas quando comprei o dispositivo na loja ele já estava com o Windows 10 instalado. O problema é que não tenho a Product Key pois já está 80% apagada do selo que tem em baixo do notebook e...
  7. problema con la aplicaciòn de inicio

    in Windows 10 Updates and Activation
    problema con la aplicaciòn de inicio: hace unos meses atrás el cisco donde tenia instalado mi win 10 pro dicho disco se me daño y lo remplace por otro donde actualice todo pero la aplicaciòn de inicio no me abr le tecleo, la tecla win y no me sale nada e realizado todo lo básico posible para no formatear el disco...
  8. Problema con la pantalla de windows

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Problema con la pantalla de windows: Un saludo a todos y espero que puedan ayudar El problema es que en mi computadora apareció un recuadro negro, el equipo esta conectado a una pantalla ya se descarto que sea falla de la pantalla, reinstale driver de video, reinicie el equipo a fabrica y el problema persiste....
  9. Notificación de alerta de Microsoft care

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Notificación de alerta de Microsoft care: Hola, recibí un mail desde Microsoft Care: me podrían decir si es real? [ATTACH] https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/all/notificaci%C3%B3n-de-alerta-de-microsoft-care/c305c6cf-453f-476d-b2de-14f984f2c45a
  10. Problema de inicio de sesión

    in Windows 10 Customization
    Problema de inicio de sesión: Hola restaure mi laptop porque la iba a vender, pero no la restaure a los valores de fabrica(mi error) y cuando el proceso termino encendí la computadora para iniciar como nuevo equipo pero me manda a iniciar sesion y me pide otro usuario y contraseña y le doy con los que...