Windows 10: Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?

Discus and support Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator? in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Efter att jag har uppdaterat min dator till de nya uppdateringarna som finns på datorn kommer det upp ungefär fyra nya uppdateringar som finns... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by VilleEklöf, Dec 27, 2020.

  1. Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?


    Efter att jag har uppdaterat min dator till de nya uppdateringarna som finns på datorn kommer det upp ungefär fyra nya uppdateringar som finns tillgängliga. Jag förstår inte varför.

    :)
     
    VilleEklöf, Dec 27, 2020
    #1

  2. Kampatibilitet Win10 o HP skrivare

    Jag kan inte skanna och har problem att skriva ut på min HP Deskjet 3520 efter att jag uppdaterat till Win 10!

    Har även bekymmer mad att Open Office blivit svajigt funkar ibland, ibland inte!

    Finns det ngn enkel lösning?
     
    BertilRolland, Dec 27, 2020
    #2
  3. MaxWah Win User
    Minecraft Windows 10 Edition won't launch.

    Minecraft Windows 10 Edition startar inte.

    För ungefär två dagar sedan och sedan dess, när jag försöker öppna Minecraft, stannar den vid MINECRAFT-logotypen (strax efter den röda MOJANG-logoskärmen som blinkar i 2-3 sekunder). Dropbox - Skarmklipp.PNG - Simplify your life

    Min dator är uppdaterad till WINDOWS 10 (version 2004) och har alla uppdateringar. Jag har använt HP SUPPORT ASSISTANT för att uppdatera alla andra drivrutiner. Jag har WINDOWS 10 PRO. Andra appar från Windows Store fungerar, så vitt jag kan säga, är det
    bara Minecraft. Jag har betalat 300 SEK (ungefär $ 30) för hela versionen inklusive skinn och extra grejer!

    Jag har loggat in på mitt konto på en annan dator och fungerar bra där - men ingen av mina VÄRLDAR sparas på mitt konto!

    Jag har följt Minecraft Windows 10 Edition won't launch. och på andra webbplatser - men Jag har inte avinstallerat programmet från WINDOWS STORE än.
    Jag har uppdaterat MINECRAFTE förra veckan latesversionen (1.16.40 tror jag) men jag hjälpte inte.

    Jag skulle vilja ha alla mina världar kvar OCH en fungerande version av mina betalda MINECRAFT WINDOWS 10.

    Jag verkar inte vara den enda med detta problem ...

    Vad gör jag?
     
    MaxWah, Dec 27, 2020
    #3
  4. Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?

    Problem after a Embird installation - Problems seeing the text under icons

    Jag har installerat Embird på min dator och efter installation så i Explorer har texten under bland annat ikonerna förändrats.
    Texten är så liten så jag ser inte vad den säger.
    Jag har försökt att avinstallera programmet och har gjort en återställning till en tidigare tidpunkt, men det ser fortfarande ut.

    Detta är ett återkommande problem, samma sak hände när jag installerade de tidigare versionerna för ett par år sedan.
    Jag minns inte riktigt hur jag löste problemet då, men för mig har jag återställt datorn ...
    Men det fungerar inte nu.

    Texten har också ändrats till engelska i Explorer och även andra program.
    Jag kommer att ha svenska i alla program jag har haft tidigare.
    Hoppas att kunna få en lösning på problemen.

    Med vänlig hälsning, Lotta
     
    LottaOhlsson, Dec 27, 2020
    #4
Thema:

Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator?

Loading...
  1. Varför får jag nya uppdateringar efter att jag har uppdaterat min dator? - Similar Threads - Varför får jag

  2. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Gaming
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  3. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Software and Apps
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  4. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Customization
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  5. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Gaming
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  6. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Software and Apps
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  7. Jag kan inte lämna min familj

    in User Accounts and Family Safety
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  8. Jag kan inte lämna min familj

    in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  9. Jag kan inte lämna min familj

    in Windows 10 Software and Apps
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  10. Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.

    in Windows 10 Gaming
    Min ps4 kontroll beter sig som en mus när jag spelar dator spel.: Det är väldigt jobbigt när man spelar något och så tabbar den ut. Någon känd lösning? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-ps4-kontroll-beter-sig-som-en-mus-n%C3%A4r-jag/9f2a1ca3-094f-4f30-9879-1cb1a2801c53