Windows 10: verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand

Discus and support verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; De printer samsung xpress m2026 aan mijn lenovo i7 met windows 10 1903 komt niet tot een verbinding. Op het moment dat ik nog windows 10 versie 18xx... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by AndreStiegelis, Aug 26, 2019.

  1. verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand


    De printer samsung xpress m2026 aan mijn lenovo i7 met windows 10 1903 komt niet tot een verbinding. Op het moment dat ik nog windows 10 versie 18xx gebruikte ging alles zoals het moest. Het printen ging prima. Verder heb ik alle drives van samsung geïnstalleerd en het advies van windows opgevolgd, maar het werkt niet. Er was een techneut op afstand die mijn computer bediende, maar heeft het niet voor elkaar gekregen.

    De windows 10 versie 1903 vind geen drivers van printers althans niet de printer samsung xpress m2026.
    Ik zou graag weer eens willen printen.

    :)
     
    AndreStiegelis, Aug 26, 2019
    #1

  2. Windows 10 (1809) WiFi WPA2 enterprise issue

    Mijn excuses, het preciese issue is dat bijna altijd de melding bij het connecten gegeven wordt "Kan geen verbinding maken met dit netwerk".

    Af en toe lijkt de verbinding wel tot stand te komen, maar in de meeste gevallen dus niet.

    Het lijkt op een (p)eap challenge-response die niet aan elkaar gekoppeld kan worden, maar kan helaas niet pinpointen waarom de 1809 build specifiek dit issue heeft.
     
    SupportIsatis, Aug 26, 2019
    #2
  3. BLEUTOOTH KAN GEEN VERBINDING WEL MAAR NIET BELLEN

    KAN VERBINDING MAKEN MAT DE AUTO, WERKTE IN BEGIN NU IN GELOGD ZIEN OP SCHERM VAN AUTO ,MAAR KAN GEEN CONNECTIE MAKEN OM TE BELLEN

    KAN DE CONNECTIE VINDEN ? IN ZOEKEN KOMT DE NUMMER ER OP?
     
    luclancelot, Aug 26, 2019
    #3
  4. verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand

    MIJN PC IS EEN PC MAAR GEEN LAPS TOPS [My PC IS a PC but no LAPS TOPS]

    IK WIL GEEN WIFI IK ZIT THUIS OP EEN COMPUTERS EN DAT IS EEN PC MAAR GEEN LAPS TOPS EN IK ZIT BIJ ZIGGO MIJN PC IS STANDDAARD MAAR GEEN WIFI IK HEB WIFI THUIS MAAR IK GEBRUIK ZE NOOIT DIE IS NIET VAN ZIGGO DIE IS VAN KPN DUS IK GEBRUIK ZE NOOIT IK HEB
    KABEL VAN ZIGGO IK BETAALD ELKE MAAND ZIGGO NU IS MIJN PC IS GEWORDEN EEN LAPS TOPS HOE KOMT DAT DAT EEN PC IS GEWORDEN EEN LAPS TOPS EN DE LETTER ZIJN KLEIN MAAKT DE LETTER GROOT IK KAN DE LETTER NIET GOED ZIEN IK DRAG EEN LEESBRIL OM GOED TE ZIEN IK MOEST
    DE ANDER OOG GEOPEERD EN DAN GA IK LAESER MIJN OOG

    [Translation - I don't want WiFi I'm sitting at home on a COMPUTERS and that's a PC but no LAPS TOPS and I'm sitting at ZIGGO my PC is STANDDAARD but no wifi I have wifi at home but I never use them which is not from ZIGGO which is from KPN so I
    never use them I Got cable from ZIGGO I paid every month ZIGGO now my PC has become a LAPS tops how come that a PC has become a LAPS tops and the letter its small makes the letter big I can't see the letter well I DRAG a reading glasses to see well I had to
    The other eye geopeered and then I go LAESER my eye]
     
    ELDRID B BITOBITO1, Aug 26, 2019
    #4
Thema:

verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand

Loading...
  1. verbinding tussen een printer en de pc komt niet tot sand - Similar Threads - verbinding tussen een

  2. waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...

    in Windows 10 Gaming
    waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...: waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan wijzigen met F10.Ik heb een HP compact 8200 Elite MT en wil iets veranderen in de BIOS, maar zoals geschreven, noch F10 werkt, noch de toetsencombinatie pijltje enter.Weet iemand een...
  3. waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...

    in Windows 10 Software and Apps
    waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...: waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan wijzigen met F10.Ik heb een HP compact 8200 Elite MT en wil iets veranderen in de BIOS, maar zoals geschreven, noch F10 werkt, noch de toetsencombinatie pijltje enter.Weet iemand een...
  4. waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ?

    in Windows 10 Gaming
    waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ?: waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waneer-worden-de-meer-aciviteiten-in-microsoft/2b29260a-5267-47bd-adf6-a6796afc0ea6
  5. waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ?

    in Windows 10 Software and Apps
    waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ?: waneer worden de meer aciviteiten in microsoft rewards ge reset is dat na een maand of niet ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waneer-worden-de-meer-aciviteiten-in-microsoft/2b29260a-5267-47bd-adf6-a6796afc0ea6
  6. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Gaming
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  7. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Software and Apps
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  8. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  9. Error de Windows Files en Minecraft PC

    in Windows 10 Software and Apps
    Error de Windows Files en Minecraft PC: hola, desde hoy minecraft me presentó un problema que está relacionado con windows, básicamente ni puedo entrar al juego y me dice que es problema del sistema operativo, he estado buscando manera de solucionar esto pero no me deja, aclarar que me compré el juego, no lo tengo...
  10. heb een probleem met de backup er komt foutcode 0x8100002F op men pc en backup te staan...

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    heb een probleem met de backup er komt foutcode 0x8100002F op men pc en backup te staan...: heb een probleem met de backup er komt foutcode 0x8100002F op men pc en backup te staan ,,,,,,,ook men paginas springen steeds weg of dicht graag in het nederlands aub en niet te geleerd uit leggen want ben nog steeds een leek in de pc mede verhelpen thx...