Windows 10: vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg

Discus and support vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; in verkenner: vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg komt altijd irect terug alle files vermelden nu bestandsnaamextensies. wil dit weg.... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Alain Dewit, Oct 15, 2019.

  1. vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg


    in verkenner: vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg

    komt altijd irect terug

    alle files vermelden nu bestandsnaamextensies. wil dit weg.

    :)
     
    Alain Dewit, Oct 15, 2019
    #1

  2. Windows Hello

    Windows Hello is op een dag weg ,kan niet meer met vinger aanmelden.

    Na 8 maanden is het weg
     
    JacquesHuybrechts, Oct 15, 2019
    #2
  3. Start button does not work on Windows 10

    de knop van windowds werkt krijg hem niet open blijft hangen gaat open tot 48%
     
    pitavan den heuvel, Oct 15, 2019
    #3
  4. vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg

    en waar vind ik de zoek programma's op mijn telefoon HTC Touch Cruise

    heb geen verstand maar wil geen internet verbinden en weet niet waar ik dus een vinkje moet zetten

    en waar het zoek programma zit
     
    JohnDantuma, Oct 15, 2019
    #4
Thema:

vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg

Loading...
  1. vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg - Similar Threads - vinkje bestandsnaamextensies gaat

  2. 2 Accounts ist weg was soll ich tun?

    in Windows 10 Gaming
    2 Accounts ist weg was soll ich tun?: Hallo, ich Spiele Minecraft schon Jahre und habe mir mit der Zeit 3 Accounts gekauft. Jetzt ist das Problem die 2 accounts sind weg als ob sie vom Boden verschluckt wurden. Wie komme ich jetzt wieder an sie ran?????...
  3. Google chrome opent niet

    in Windows 10 Software and Apps
    Google chrome opent niet: Hallo, ik kan google chrome niet meer openen op mijn laptop. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/google-chrome-opent-niet/54f785c7-9d7d-461a-9973-863e45a17f35
  4. Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map

    in Windows 10 Gaming
    Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map....
  5. Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map

    in Windows 10 Software and Apps
    Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map....
  6. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  7. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  8. cortana werkt niet

    in Cortana
    cortana werkt niet: "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?...
  9. windows 10 insider preview 19555.1001 re_prelease versie gaat niet verder dan 62% istallatie

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    windows 10 insider preview 19555.1001 re_prelease versie gaat niet verder dan 62% istallatie: windows 10 insider preview 19555.1001 re_prelease versie gaat niet verder dan 62% istallatie https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-10-insider-preview-195551001-reprelease/4dc31181-35d8-4795-abbd-97a20a7256de
  10. locatie niet beschikbaar

    in Windows 10 Customization
    locatie niet beschikbaar: word document kan ik niet openen. locatie is niet beschikbaar c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens...