Windows 10: Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

Discus and support Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd in User Accounts and Family Safety to solve the problem; Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op... Discussion in 'User Accounts and Family Safety' started by derdesign, Mar 19, 2021.

  1. derdesign Win User

    Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd


    Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd.
    (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd)
    Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen.
    Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde probleem
    namelijk een popup dat deze app probeert een wijziging aan te brengen voer wachtwoord in wat niet geaccepteerd wordt.
    Iemand een idee om toch in te kunnen loggen op het local account?

    :)
     
    derdesign, Mar 19, 2021
    #1

  2. het stuurprogramma voor de lumia 920 wordt niet automatisch geïnstalleerd (windows 7)

    ook via de help/probleemoplosfunctie wordt het stuurprogramma, online, niet gevonden. Weet iemand waar ik het stuurprogramma voor de nokia lumia 920 vandaan kan halen. (overigens lukt het me ook om te synchroniseren via blue tooth, maar met geen enkele
    smartphone)
    Alvast bedankt voor de suggesties!
     
    mv-lumia920, Mar 19, 2021
    #2
  3. DaveM121 Win User
    Aanmelden zonder wachtwoord.

    We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

    Hallo Theo

    Klik op de startknop en typ gewoon netplwiz en druk op Enter

    Is uw pc in dat dialoogvenster ingesteld op het niet gebruiken van een wachtwoord?

    Zo niet, dan stelt u die optie in op dat venster

    Als dat al is ingesteld om geen wachtwoord nodig te hebben, wijzig t u dat om een wachtwoord te vereisen en start uw pc opnieuw (niet af gesloten) en gaat u terug naar dat venster en stelt u in dat u geen wachtwoord meer nodig hebt. . .
     
    DaveM121, Mar 19, 2021
    #3
  4. Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

    Aanmelden zonder wachtwoord.

    Beste Lezer,

    Na een update van Windows kan ik niet meer gewoon opstarten zonder wachtwoord. Ik heb bij instellingen staan dat er geen wachtwoord nodig is om op te starten. Ik ben enige gebruiker van de laptop.Windows 10.

    Wat kan ik doen om dit weer te verhelpen. Graag advies.

    Groeten .
     
    Theo Geertzen, Mar 19, 2021
    #4
Thema:

Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

Loading...
  1. Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd - Similar Threads - Wachtwoord voor omgeving

  2. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    in Windows 10 Gaming
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  3. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    in Windows 10 Software and Apps
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  4. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  5. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  6. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  7. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Gaming
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  8. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

    in Windows 10 Software and Apps
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  9. windows apps openen niet meer

    in Windows 10 Software and Apps
    windows apps openen niet meer: ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
  10. Windows Update werkt niet meer

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....