Windows 10: Windows 10 product key kan niet worden geactiveerd

Discus and support Windows 10 product key kan niet worden geactiveerd in Windows 10 Updates and Activation to solve the problem; Hallo, Ik heb zojuist windows 10 gekocht op de microsoft store, maar als ik mijn windows wil activeren op mijn computer dan zegt die dat deze code... Discussion in 'Windows 10 Updates and Activation' started by Claudiapootis, Mar 2, 2019.

  1. Windows 10 product key kan niet worden geactiveerd


    Hallo,


    Ik heb zojuist windows 10 gekocht op de microsoft store, maar als ik mijn windows wil activeren op mijn computer dan zegt die dat deze code ongeldig is. Als ik dit probeer dan krijg ik constant de error 0xc004f050. Deze error heb ik al opgezocht in google, maar ook hier kom ik niet mee verder.


    Momenteel gebruik ik een demo versie van windows die nog maar 2 weken geldig is. Dit probleem wil ik dus snel verholpen hebben.

    Ik ben van plan contact op te nemen, maar dit kan uiteraard pas maandag en dan is het maar de vraag of ik ook geholpen wordt.

    Eigenlijk ben ik bang dat mij een ongeldige product key is gegeven.


    Groet,


    Claudia

    :)
     
    Claudiapootis, Mar 2, 2019
    #1

  2. outlook mail kan niet gesynchroniseerd worden op Lumia 1520

    Sinds gisteren problemen met WM10 op mijn Lumia 1520. Nu foutmelding dat outlook mail niet gesynchroniseerd kan worden (foutcode 0x800700b7) en wordt mijn agenda dus ook niet bijgewerkt. Soft reset helpt niet!

    Als ik mijn account invoer op de Lumia 820 met WM8.1 werkt alles goed.
     
    DickBerendse, Mar 2, 2019
    #2
  3. Kan language packs niet verwijderen uit Windows 10

    Ik heb een Engelstalige versie van Windows 10 Home, met enkel de locale instellingen zoals decimaalteken e.d. op Nederlands - de systeemtaal, het toetsenbord, etc. zijn dus US English International (de setting Windows Display Language staat op English
    United States). Alles werkte prima totdat recent cumulative update KB4103721 werd geïnstalleerd en ook nu geeft het systeem geen problemen. Daarbij zijn wel ongevraagd de language packs United Kingdom English en Canada English erbij gekomen, incl. de (op mijn
    SDD) ruimteverslindende spraakmodules (en ik gebruik Cortana ook helemaal niet). Ik kan deze packs echter niet verwijderen via Settings > Time & Language > Region & Language: ze zijn daar wel zichtbaar, maar de knop Remove is greyed-out. Het alternatief, handmatig
    verwijderen via een Command-box (met Admin-rechten) waarin ik het commando "lkpsetup.exe /U" uitvoer voor beide packs, levert ook geen resultaat op. De beide ongewenste talen staan ook nergens genoemd onder Administrative Language Settings > Copy Settings,
    dus daardoor kan de verwijdering ook niet worden tegengehouden. Iemand een idee hoe ik deze 'rommel' van mijn systeem af kan krijgen?
     
    JohnCornelissenNl, Mar 2, 2019
    #3
  4. Windows 10 product key kan niet worden geactiveerd

    het apparaat kan nokia lumia 800 niet gevonden

    ik kan mijn nokia lumia 800 niet aanmelden
     
    arnoldneuwald, Mar 2, 2019
    #4
Thema:

Windows 10 product key kan niet worden geactiveerd

Loading...
  1. Windows 10 product key kan niet worden geactiveerd - Similar Threads - product key kan

  2. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Gaming
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  3. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Software and Apps
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  4. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

    in Windows 10 Gaming
    ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  5. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  6. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    in Windows 10 Gaming
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  7. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    in Windows 10 Software and Apps
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  8. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Software and Apps
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  9. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    in Windows 10 Gaming
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  10. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    in Windows 10 Software and Apps
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...