Windows 10: Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

Discus and support Windows 11 kan niet wachtwoord resetten in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Ferdinand Verheijen, Oct 30, 2022.

  1. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten


    Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit aan. Ik zie echter in het wachtwoord reset scherm dat mijn email adres daar met .ml eindigd ipv met .nl, dus waarschijnlijk komt daardoor de reset email nooit aan.Ik zie geen optie om de email aan te passen. Ik zie ook geen optie om een nieuw account aan te maken met een juist email adres.Ik kan dus niet op mijn laptop inlog

    :)
     
    Ferdinand Verheijen, Oct 30, 2022
    #1

  2. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    Ik log helemaal niet in op mijn computer, omdat het niet kan. Op de community kan ik wel inloggen met Hotmail, maar ik wil ook kunnen inloggen met mijn pincode op deze computer. Dat is het probleem, met Outlook inloggen gaat niet, omdat daar geen wachtwoord bij heb.

    Ik denk dat ik alles maar weer opnieuw moet doen, want dit werkt niet. En dan krijg ik weer het probleem op mijn laptop, daar moet dan ook weer alles worden aangepast.
     
    karelsepetersen, Oct 30, 2022
    #2
  3. Aanmelden zonder wachtwoord.

    Beste Lezer,

    Na een update van Windows kan ik niet meer gewoon opstarten zonder wachtwoord. Ik heb bij instellingen staan dat er geen wachtwoord nodig is om op te starten. Ik ben enige gebruiker van de laptop.Windows 10.

    Wat kan ik doen om dit weer te verhelpen. Graag advies.

    Groeten .
     
    Theo Geertzen, Oct 30, 2022
    #3
  4. DaveM121 Win User

    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    Aanmelden zonder wachtwoord.

    We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

    Hallo Theo

    Klik op de startknop en typ gewoon netplwiz en druk op Enter

    Is uw pc in dat dialoogvenster ingesteld op het niet gebruiken van een wachtwoord?

    Zo niet, dan stelt u die optie in op dat venster

    Als dat al is ingesteld om geen wachtwoord nodig te hebben, wijzig t u dat om een wachtwoord te vereisen en start uw pc opnieuw (niet af gesloten) en gaat u terug naar dat venster en stelt u in dat u geen wachtwoord meer nodig hebt. . .
     
    DaveM121, Oct 30, 2022
    #4
Thema:

Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

Loading...
  1. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten - Similar Threads - kan niet wachtwoord

  2. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Gaming
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  3. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Software and Apps
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  4. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

    in Windows 10 Gaming
    ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  5. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  6. Windows 11 kan niet wachtwoord resetten

    in Windows 10 Gaming
    Windows 11 kan niet wachtwoord resetten: Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 11. Ik heb een Microsoft account aangemaakt en een pincode ingevoerd om in te loggen. Nu ben ik de pincode en het wachtwoord vergeten. Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via email, dan komt die email nooit...
  7. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Gaming
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  8. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Software and Apps
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  9. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    in Windows 10 Software and Apps
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  10. Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

    in User Accounts and Family Safety
    Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde...