Windows 10: windows apps openen niet meer

Discus and support windows apps openen niet meer in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by guusthurkow, Apr 7, 2021.

  1. windows apps openen niet meer


    ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    :)
     
    guusthurkow, Apr 7, 2021
    #1

  2. htc hd2 kan niet meer synchroniceren in windows 7

    Nadat mijn telefoon retour is gekomen van een reparatie is hij 1 maal gesynchroniseert. Van de 1 op de andere dag herkent de laptop met windows 7 ineens de telefoon niet meer en ziet deze als "generic serial" hieropvolgend heb ik windows mobile aparaat centrum
    ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd dit zonder succes. Vervolgens heb ik alle usb poorten weggegeooid en opnieuw opgestart ook zonder succes, ook via bleutooth is dit alles niet meer mogelijk. Wie kan en wil mij helpen ik weet het niet meer.

    *** Probleem inmiddels opgelost met dank aan XDAdevelopers ***
     
    ArjanBanninga, Apr 7, 2021
    #2
  3. snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk

    Na opdaten van Microsoft Edge is snelkoppeling maken niet meer terug te vinden.

    Kan iemand mij uitleggen wat te doen om toch een snelkoppeling te maken ?
     
    freddylaga (Freddylaga), Apr 7, 2021
    #3
  4. windows apps openen niet meer

    locatie niet beschikbaar

    word document kan ik niet openen.

    locatie is niet beschikbaar

    c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens opnieuw. als de locatie zich in het netwerk
    bevindt, zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbonden, en probeer het vervolgens opnieuw. als ook dan de locatie niet kan worden gevonden, is die mogelijk verplaatst of verwijderd.

    mijn scherm is zwart.

    elke keer als ik mijn opdracht van school wil openen komt er elke keer deze melding te staan document va word kan ik ook niet openen. er komt dan te staan word reageert niet.

    help wat moet ik nu doen
     
    WobbienaJanssen, Apr 7, 2021
    #4
Thema:

windows apps openen niet meer

Loading...
  1. windows apps openen niet meer - Similar Threads - apps openen niet

  2. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

    in Windows 10 Gaming
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  3. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

    in Windows 10 Software and Apps
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  4. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Software and Apps
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  7. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  8. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  9. Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd

    in User Accounts and Family Safety
    Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde...
  10. Windows Update werkt niet meer

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....