Windows 10: windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail...

Discus and support windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail... in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Please help me to activate my windows and use the google and gmail on my computer. Windows does not accept my new recovery code. Ana Maria Giulietti... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by Ana Maria Giulietti, Mar 27, 2020.

1. windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail...

Please help me to activate my windows and use the google and gmail on my computer. Windows does not accept my new recovery code. Ana Maria Giulietti Harley

:)

Ana Maria Giulietti, Mar 27, 2020
  2. malware Win User

Introducing Google Gmail Labs

Google is inviting Gmail users in the US and UK to participate in the testing of Gmail Labs. Launched today, the latest Google service brings a list of experimental new features that will eventually become part of Gmail. Gmail Labs is available now through the Settings/Labs page of your Gmail box.
    Source: Official Gmail Blog

malware, Mar 27, 2020
  3. weybrew Win User
    All Gmail links fail

Thanks to Caledon Ken...your suggestion had no effect.

Thanks to bro67...Interestingly enough the Gmail link to this forum reply actually worked, as did your link to "How to Fix....." I tried steps 1 and 2 without success. Step 3 gave me the following screen, which didn't look like the article described. At any rate, the probem is unchanged...screenshot follows.

windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail... [​IMG]

windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail... [​IMG]

weybrew, Mar 27, 2020
  4. windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail...

Google to increase Gmail storage space to 3.5GB....by 2012.

Google is rumored to have put into effect a timeline for giving more storage space to Gmail accounts. Gmail account sizes have slowly been increasing over time, and this is the most recent timeline to that increase.
    Please remember to take this timetable with a grain of salt, as my source does not site their, well, source.

Source: Nirajsanghvi

zekrahminator, Mar 27, 2020
Thema:

windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail...

Loading...
  1. windows not recognise my actual código de recuperação is impossible use the google or gmail... - Similar Threads - recognise actual código

2. Id da chave de recuperação

in Windows 10 Software and Apps
    Id da chave de recuperação: Quero saber onde da minha chave de recuperação para restaurar computador https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/id-da-chave-de-recupera%C3%A7%C3%A3o/a32acc40-bd4c-4cf5-9cd2-e7a34661fce6
  3. Id da chave de recuperação

in Windows 10 Gaming
    Id da chave de recuperação: Quero saber onde da minha chave de recuperação para restaurar computador https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/id-da-chave-de-recupera%C3%A7%C3%A3o/a32acc40-bd4c-4cf5-9cd2-e7a34661fce6
  4. Código de error 0xc000000f de Windows 7

in Windows 10 Gaming
    Código de error 0xc000000f de Windows 7: Buenas noches, reinicie mi laptop y se quedo trabada entonces la apague y luego cuando le di encender me salió ese código. Dice tres pasos que debo usar un disco, pero no tengo y no encuentro cual es, tiene Windows 7 y no consigo para colocarlo en el usb y no se como pasarlo...
  5. Código de error 0xc000000f de Windows 7

Código de error 0xc000000f de Windows 7: Buenas noches, reinicie mi laptop y se quedo trabada entonces la apague y luego cuando le di encender me salió ese código. Dice tres pasos que debo usar un disco, pero no tengo y no encuentro cual es, tiene Windows 7 y no consigo para colocarlo en el usb y no se como pasarlo...
  6. Código de error 0xc000000f de Windows 7

in Windows 10 Gaming
    Código de error 0xc000000f de Windows 7: Reinicie la laptop pero se quedo trabada en el reinicio entonces la apague y cuando la volví a encender aparecía ese error, dice que debo insertar un disco pero no lo tengo, entonces intento buscar pero no encuentro cual es para descargarlo en el usb y poder cambiarle el...
  7. Código de error 0xc000000f de Windows 7

Código de error 0xc000000f de Windows 7: Reinicie la laptop pero se quedo trabada en el reinicio entonces la apague y cuando la volví a encender aparecía ese error, dice que debo insertar un disco pero no lo tengo, entonces intento buscar pero no encuentro cual es para descargarlo en el usb y poder cambiarle el...
  8. Não recebo email de recuperação de senha

in Windows 10 Gaming
    Não recebo email de recuperação de senha: Esqueci senha de uma conta de minha filha que criei apenas para ela usar o widows. Peço envio de código para email de recuperação e não chega. Como não enviamos emails por essa conta, não consigo reset de senha pelo formulário de recuperação.O que devo fazer ?Para piorar,...
  9. Código de Erro 0x7ffffff

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Código de Erro 0x7ffffff: Estou tendo o seguinte problema no meu windows Insider, alguém sabe como resolver? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/c%C3%B3digo-de-erro-0x7ffffff/61f67057-fe33-45eb-b18d-98e23427ecaf
  10. Código de error-0x801901f4

Código de error-0x801901f4: alguien que me ayude que vaya al foro :Código de error-0x801901f4 - Microsoft Community y que me diga que puede ser https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/c%C3%B3digo-de-error-0x801901f4/a029d0d5-3ed4-4a0e-be08-76a923cdd8e0