Windows 10: Windows Update werkt niet meer

Discus and support Windows Update werkt niet meer in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by Karl Uyttenhove, Jul 3, 2019.

  1. Windows Update werkt niet meer


    Beste,

    Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1

    Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht.

    Mijn apparaat is een Dell XPS L702X type 64bit X64 met Intel Core i7-2670QM CPU @2,20 GHz en 8 GB RAM.

    Hoe raak ik hieruit ?

    Nog een fijne dag voor jullie allemaal.

    Met vriendelijke groeten.


    Karl Uyttenhove

    Windows Update werkt niet meer 4de0ec64-8de6-4f19-b4e1-ebe71382ea6d?upload=true.jpg

    :)
     
    Karl Uyttenhove, Jul 3, 2019
    #1
  2. Th.Rowaan Win User

    Windows 7 update-service niet actief

    op mijn computer werkt de Update service niet meer. De boodschap is, Windows Update-service niet actief is. U moet uw computer mogelijk opnieuw opstarten. Ik heb reeds het advies van 15 december 2017 van Linda uitgevoerd. De updates die zij noemt waren
    reeds geïnstalleerde. KB3020369 en KB3172605. Verder heb ik het fout zoek programma gedown load en deze heeft 2 fouten gevonden en hersteld. Tocht werkt het updaten van windows nog steeds niet.

    Graag advies, ik zag dat de computer vanaf dec. 2017 niet meer was geupdate.

    Theo.R
     
    Th.Rowaan, Jul 3, 2019
    #2
  3. DraadlozeXbox 360 werkt niet/verliest verbinding in windows 1o

    Sinds ik heb geupdate naar windows 10 werkt mijn draadloze Xbox 360 controller niet meer.

    Alles al geprobeerd in de zin van alle usb poorten op mijn laptop, installatie verwijderen en opnieuw installeren enz.

    Krijg de draadloze hub wel geinstalleerd alleen als ik dan de controller wil verbinden zie je hem een paar seconden verschijnen en dan verdwijnt hij weer en geeft xbox de melding connection lost
     
    wilcovan Ockenburg, Jul 3, 2019
    #3
  4. Windows Update werkt niet meer

    windows 7 herkent samsung G3 usb externe hard disk niet meer

    Het lampje op de harde schijf (4 witte lampjes) knipperen constant. Probleemoplosser zegt dat de schijf naar behoren werkt. Windows 7 "noemt" hem lokale schijf L terwijl hij een lange tijd goed heeft gewerkt; werd toen ook aangeduidt als "Samsung USB external
    hard drive of iets dergelijks -weet ik niet precies meer, met een bijbehorend icoontje. Nu staat er geen icoontje meer bij.

    Windows heeft al een aantal malen gezegd dat de schijf geformatteerd moet worden en had het ook over "Cyclische redundantie". Ik wil mijn data op die schijf absoluut niet kwijt dus formatteren is "out of the question".

    S.O.S., mayday m.a.w.: HELP...!

    Alvast hartelijk dank met vriendelijke groeten .
     
    Ted van Gennep, Jul 3, 2019
    #4
Thema:

Windows Update werkt niet meer

Loading...
  1. Windows Update werkt niet meer - Similar Threads - Update werkt niet

  2. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  3. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

    in Windows 10 Gaming
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  4. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

    in Windows 10 Software and Apps
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  5. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Gaming
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  6. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Software and Apps
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  7. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  8. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  9. windows apps openen niet meer

    in Windows 10 Software and Apps
    windows apps openen niet meer: ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
  10. cortana werkt niet

    in Cortana
    cortana werkt niet: "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?...