Windows 10: Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?
Discus and support Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by jonathan wallin, Oct 30, 2023.
Thema:
Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?
Loading...
-
Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra? - Similar Threads - uppdate ger mig
-
Hur ändra jag .......................................
in Windows 10 GamingHur ändra jag .......................................: Hej på Er.Håller på att göra om min hemsida och har nu skapat en ny sida men:file:///E:/httpd.www/prallen.htm Hur ändra jag min ändelse till htmlTack på förhandSten G Jobbar i win 11... -
Hur ändra jag .......................................
in Windows 10 Software and AppsHur ändra jag .......................................: Hej på Er.Håller på att göra om min hemsida och har nu skapat en ny sida men:file:///E:/httpd.www/prallen.htm Hur ändra jag min ändelse till htmlTack på förhandSten G Jobbar i win 11... -
Hur kan jag återställa min dator - windows 11
in Windows 10 GamingHur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM... -
Hur kan jag återställa min dator - windows 11
in Windows 10 Software and AppsHur kan jag återställa min dator - windows 11: Jag behöver hjälpa att återställa min dator, rensa allt.Jag kan inte återställa datorn. jag får upp felmeddelande att windows 11 installationen misslyckades. När jag försöker SFC /scannow. då får jag detta: Windows Resource Protection could not start the repair service.DISM... -
Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?
in Windows 10 GamingWindows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan... -
in Windows 10 Installation and UpgradeWindows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan... -
hur gör jag för att öppna
in Windows 10 Gaminghur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den... -
hur gör jag för att öppna
in Windows 10 Software and Appshur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den... -
Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?
in Windows 10 Installation and UpgradeHur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?: how do I buy a license for Window 10, and what is yhe price https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hur-k%C3%B6per-jag-en-%C3%A4kta-license-f%C3%B6r/2f0827cf-5e13-4b82-9d91-c2f2e3de9e9d