Windows 10: Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

Discus and support Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by jonathan wallin, Oct 30, 2023.

  1. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?


    Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan följande vara till hjälp: 0x80070424"När jag felsöker Windows Update står det "Det uppstod ett fel under felsökningen: 0x803C0103Vad ska jag göra för att kunna uppdatera Windows?MvhJonathan Wallin

    :)
     
    jonathan wallin, Oct 30, 2023
    #1

  2. hur ställer jag Min familj när jag inget barn

    För att köpa eller installera app krävs Min familjens inställning .... att logga in eller skaffa barnkonto. frågan hur ska man göra om man har inget barn
     
    AdnanSulaiman, Oct 30, 2023
    #2
  3. rronjam Win User
    Removing shortcuts from dashboard on 5130 XpressMusic

    Hej, är det någon som vet hur man ska få komma ut på internet på den här telefonen?
    Jag har försökt allt! vad ska jag göra?
     
    rronjam, Oct 30, 2023
    #3
  4. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

    account

    * Duplicate post. Merged.

    Hej! Jag har ett microsoft-konto.
    Och jag har lagt till som program utan att veta hur mycket tjey kostar.
    Nu har jag försökt allt men det kostar mig fortfarande en mounth. Tror du att jag ska returnera varor du köpt från Microsoft Store för ersättning eller återbetalning?

    Eller ska jag avbryta en Microsoft-prenumeration eller stäng av återkommande fakturering för en Microsoft-prenumeration?
    Eller är det bättre att betala en Microsoft-prenumeration efter utgångsdatum?
    Jag vet inte vad jag ska göra. Hälsningar Cicci
     
    CicciAndersson1, Oct 30, 2023
    #4
Thema:

Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

Loading...
  1. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra? - Similar Threads - uppdate ger mig

  2. Jagged fonts

    in Windows 10 Software and Apps
    Jagged fonts: I've had this annoyance with Windows for a long time. The problem has been with Windows 7,8,10, and 11. -It's one of the reasons In that past that I have used Ubuntu. But I realize that I may be unfair towards the Windows community. By default -The fonts sections are almost...
  3. Jagged fonts

    in Windows 10 Gaming
    Jagged fonts: I've had this annoyance with Windows for a long time. The problem has been with Windows 7,8,10, and 11. -It's one of the reasons In that past that I have used Ubuntu. But I realize that I may be unfair towards the Windows community. By default -The fonts sections are almost...
  4. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

    in Windows 10 Gaming
    Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  5. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  6. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Gaming
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  7. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Software and Apps
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  8. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    in Windows 10 Gaming
    jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94
  9. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    in Windows 10 Software and Apps
    jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94
  10. Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?: how do I buy a license for Window 10, and what is yhe price https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hur-k%C3%B6per-jag-en-%C3%A4kta-license-f%C3%B6r/2f0827cf-5e13-4b82-9d91-c2f2e3de9e9d